וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אות כבוד מהרשות ל"שאהיד הפלסטיני" ג'וליאנו מר

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

24.4.2011 / 15:15

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן החליט להעניק אות כבוד לשחקן הישראלי-ערבי ג'וליאנו מר שנרצח בגדה, ולפעיל האיטלקי ויטוריו אריגוני שנרצח בעזה: "המינימום שביכולתינו לעשות למענם"

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן החליט (ראשון) להעניק אות כבוד לפעיל זכויות האדם האיטלקי ויטוריו אריגוני שנרצח לפני כשבוע ברצועה ולשחקן הישראלי ג'וליאנו מר-חמיס שנרצח בתחילת החודש בג'נין. זאת כאות הערכה לפעילותם למען הפלסטינים. "אות הכבוד המוענק לאריגוני ולמר-חמיס הוא המינימום שאנו יכולים לעשות כדי להביע את הערכתנו למאמצים שהשקיעו למען הסוגיה הפלסטינית", אמר אבו מאזן.

אבו מאזן ביקר היום באוהל התנחומים שהקים ארגון פתח ברמאללה לזכרו של אריגוני ביחד עם בכירים באש"ף, בפתח ובפרלמנט הפלסטיני. לדבריו, "פשע חיסולו של הלוחם אריגוני בידי עבריינים ופושעים בשום אופן אינו מייצג את המסורת ואת המוסר של העם הפלסטיני. גינינו ואנו ממשיכים לגנות את הפשע הנורא הזה. אריגוני השקיע את חייו למען העם הפלסטיני".

אבו מאזן גינה גם את רצח ג'וליאנו מר-חמיס באמרו כי השחקן "שהשקיע את חייו למען התרבות הפלסטינית, נרצח ממארב מתוכנן, דבר שמעיד על הברבריות של מי שביצע את הרצח". לדברי יו"ר הרשות, מר-חמיס ואריגוני הם "שהידים פלסטינים". אות הכבוד שהוענק באופן סמלי למר-חמיס ואריגוני הוא "מדליית אל-קודס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully