וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרה לבנת: אחייני נרצח ע"י מחבל במסווה של שוטר

24.4.2011 / 14:10

בן יוסף לבנת, שנהרג מירי של שוטרים פלסטינים בקבר יוסף בשכם, הובא למנוחות בי-ם. דודתו, השרה לבנת: "הוא נרצח על ידי מחבל במסווה של שוטר פלסטיני". אביו: "כעת הוא בקבר יוסף"

דניאל בוק

( צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל)

בבית העלמין בהר הזיתים בירושלים הובא בצהריים (ראשון) למנוחות בן יוסף (בניו) לבנת, שנהרג הבוקר מירי של שוטרים פלסטינים בקבר יוסף בשכם. בן יוסף, תושב ירושלים בן 24, הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. בשל החג לא נאמרים הספדים במסע ההלוויה ובני משפחתו וחבריו של בן יוסף אמרו באלון מורה דברים לזכרו. בתקרית הירי נפצעו שלושה חסידי ברסלב נוספים באורח קל עד קשה והם מאושפזים בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

דודתו של בן יוסף, השרה לימור לבנת אמרה לזכרו של אחיינה כי "מוקדם סיפרו לי שבן אחי, אחייני האהוב, נרצח על ידי מחבל במסווה של שוטר פלסטיני על לא עוול בכפו, רק משום שעבר החג הוא קם להתפלל. בניו היה אדם חף מכל עוון, שרק עשה טוב ורק ביקש להתפלל. אחייני נקרא על שמו של הרוג מלכות, שמסר את נפשו על ארץ ישראל וגם הוא נרצח בשם מסירותו לארץ ישראל".

הנרצח בפיגוע ירי בשומרון, בן יוסף לבנת, אפריל 2011. באדיבות המשפחה
הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. בן יוסף לבנת/באדיבות המשפחה

מוקדם יותר פרסמה לשכתה של לבנת הודעה בה נאמר כי "השרה לימור לבנת מזועזעת לאור הפיגוע הרצחני של אחיינה, בן יוסף לבנת בקבר יוסף הבוקר. בחור שכל מטרתו בערב החג השני של פסח, הייתה להתפלל ונרצח בדם קר באופן מתועב".

אביו של ההרוג, נועם, אמר כי "אני אומר תודה שהפיקדון הזה היה אצלנו. ה' נתן וה' לקח יהי שם. בניו היה הבן שלי וכעת הוא בקבר יוסף. אנו כולנו אהבנו אותו אהבת נפש עמוקה מאוד והיו צריכים אותו בשמים יותר ממה שהיו צריכים אותו פה". יהודה, אחיו של בן יוסף אמר כי "איזו מסירות נפש וקדושה, לא עסוקים בעבר, אנו צריכים רק להבא, מה בניו הנחיל לנו. צריך שתבקש מה' למה הוא לקח את בניו. אמרת שהלוואי והשוטרים הפלסטינים יעצרו אותנו כדי שתהיה מסירות נפש. עשר שניות אחרי שהיית אצל הצדיק, נרצחת על ידי השוטרים הפלסטינים".

(עדכון ראשון: 12:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully