וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס ילדה בת 8 ש"ירדה לזרוק זבל"

גלעד גרוסמן

24.4.2011 / 11:55

תושב ירושלים מואשם כי לפני כשנתיים וחצי, פגש ילדה בת 8 שירדה מביתה לזרוק זבל ואנס אותה. לפי כתב האישום, הילדה נזקקה לטיפול במרפאת איידס

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד תושב העיר בן 42, הנאשם שלפני כשנתיים וחצי אנס ילדה בת 8, אותה פגש כאשר ירדה מביתה לזרוק זבל. בעקבות האונס הילדה נזקקה לטיפול רפואי ולעבור מעקב וטיפול במרפאת איידס.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שלומית בן יצחק מפרקליטות מחוז ירושלים, הנאשם הבחין בילה בעת ששבה לביתה ושאל אותה לגילה. היא ענתה לו שהיא בת שמונה ותהתה מדוע הוא רוצה לדעת זאת. לאחר מכן הוא ביקש ממנה שתתלווה אליו למבנה ציבורי שהיה ריק. היא ענתה שעליה לשוב לביתה, אולם הוא הורה לה להתלוות אליו.

לטענת הפרקליטות, בהגיעם למקום, הוא אנס אותה. הילדה אמרה לו שמעשיו אינם צנועים. הוא השיב שהוא יודע זאת. לאחר מכן אמרה לו שהוא מכאיב לה, והוא אמר כי ינסה לפעול כך שלא יכאב לה. בנוסף, אמר לה כי אם לא תעשה כדבריו, היא תישאר במבנה כל חייה. לאחר האונס ניקה באמצעות נייר טואלט את איבר מינה של הילדה, את חצאיתה, את ידית הדלת של המבנה ואת מתג החשמל. רק לאחר מכן התיר לה לחזור לביתה. כתוצאה מהמעשים נזקקה הילדה לטיפול רפואי וחיסון, ונאלצה לעבור מעקב וטיפול במרפאת איידס לילדים.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה שה-DNA שלו נמצא על בגדיה של הילדה. פרקליטו של הנאשם, עו"ד ארנון איתן, אמר כי ילמד את חומרי החקירה בטרם יגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully