וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חו"ל או אילת - לאן נסעו הישראלים בחג?

זוהר בלומקרנץ

24.4.2011 / 11:52

לפי נתוני אל על - היעדים הפופולריים בפסח היו ניו יורק, פאריס לונדון ובנגקוק; 400 אלף ישראלים בילו את החג בנופש לפי ההערכות

לפי נתוני חברת אל על, היעדים הפופולריים ביותר לטיסות ישראלים בפסח היו ניו יורק, פריז, לונדון ובנגקוק. בנוסף תיגברה החברה את הטיסות ליעדי מערב אירופה באמצעות הגדלת קיבולת מטוסים, והשתמשה במטוסי ג'מבו רחבי גוף בקו לבנגקוק, שימשיכו לפעול בכל אפריל.

נתוני אל על עולים בקנה אחד עם נתונים מאתרי תעופה ותיירות באינטרנט. נתוני אתר דיזנהאוז מקבוצת IDB תעופה ותיירות, למשל, שנאספו בשלושת השבועות הראשונים של מארס 2011, מצביעים על ניו יורק כיעד המבוקש ביותר, עם 15.5% מחיפושי הטיסות; אמסטרדם עם 10%; פאריס עם 9.5%; לונדון עם 9% ורומא - 8%.

בקרב מחפשי חבילות נופש, חמשת היעדים הפופולריים ביותר מעבר לים בפסח היו: ברצלונה עם 10% מהחיפושים, פראג עם 7%, רומא עם 6.5%, אמסטרדם עם 6% ורודוס עם כ-5% מהחיפושים.

נופשים גם בים המלח

בקטגוריית נופש בישראל תפסה אילת את המקום הראשון בקרב הגולשים, הן בחיפוש אחר טיסות (11%) והן בחיפוש אחר חבילות נופש (23%). אחריה באו אתרים דוגמת ים המלח עם כ-8% מהחיפושים, תל אביב עם 3.2% ואזור הצפון עם כ-3%.

לפי הערכות של חברה אחרת בקבוצת IDB תעופה ותיירות, נתור, כ-400 אלף ישראלים בילו את החג בחופשה בישראל או בחו"ל. לפי נתוניה, היעדים המועדפים בפסח השנה היו רודוס, כרתים, ורנה, ברלין, ברצלונה, תאילנד, ארה"ב וסין.

נתוניה של חברת התעופה ישראייר מלמדים כי קווי הטיסות המבוקשים ביותר לפסח השנה בחברה היו רומא, ברלין, ניס ורודוס. החברה הוסיפה טיסות לפאריס. לדברי דובר החברה, בחג הנוכחי נרשם גידול של כ-15% בתנועת הנוסעים לעומת עונת הפסח אשתקד.

סמנכ"ל השיווק של חברת התעופה ארקיע, דודו מחלב, אמר ל-TheMarker כי בשלושת השבועות של חופשת חג הפסח, תטיס החברה כ-45 אלף נוסעים לחו"ל, גידול של כ-20% לעומת עונת הפסח בשנה שעברה. יעדי הטיסות המבוקשים בחברה הם לדבריו פאריס ואמסטרדם.

גם בחברות התעופה הזרות נרשם עומס נוסעים בעונת הפסח. מנכ"ל בריסל איירליינס, רובי הרשקוביץ, אמר ל-TheMarker כי "בשל הביקוש הרב הוספנו שתי טיסות מיוחדות לטיסה היומית בין ישראל לבלגיה. כל טיסותינו הן במטוסי איירבוס 319-A, שמכילים כ-120 מושבים".

לדברי הרשקוביץ, מ-5 במאי, תגדיל עוד החברה את היצע המושבים בקו לישראל בכ-30%, כאשר תחליף את מטוס האיירבוס לדגם גדול יותר - 320-A, בעל כ-160 מושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully