וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לחתונה המלכותית: בהלת שופינג בלונדון

הלית קולט, לונדון

24.4.2011 / 11:25

מיוחד לוואלה!: תכשיטים, מגבות, כוסות ואפילו קונדומים - אלה רק חלק מהמוצרים והמזכרות שהבריטים רוכשים בהמוניהם לקראת חתונתם של הנסיך ויליאם וקייט מידלטון

יח"צ - חד פעמי

(צילום: רולי ריבלינו, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

ההיסטריה בבירה האנגלית לקראת החתונה המלכותית רושמת השבוע שיאים חדשים – וגם הרבה פאונדים בקופות. תעשיית המזכרות חוגגת עם מוצרים רשמיים יותר ופחות ועם מגוון יוצא דופן של פריטים למכירה. בין השאר אפשר למצוא שם חולצות, מגבות, עטים, כוסות, צלחות, מאפרות, מציתים, בובות, תכשיטים ואפילו קונדומים שעליהם מתנוססים שמותיהם ופניהם של בני הזוג המלכותי ויליאם ואשתו לעתיד – ממש בקרוב – קייט מידלטון.

אדם, בעל חנות מזכרות בלונדון, סיפר לוואלה!: "המבחר שלנו גדל כל הזמן. אנחנו מקבלים פריטים חדשים כל יום: כפות, קופסאות תכשיטים, עטים ולמגבות מטבח. מגבות המטבח מאוד פופולריות".

פרייזר, מנהל מחלקה בכלבו ג'ון לואיס, סיפר: "יש לנו קלפים. על כל קלף מופיעה תמונה אחרת של משפחת המלוכה. מכרנו מאה כאלה רק אתמול. הם מאוד פופולריים. חתונה מלכותית לא מתרחשת לעתים קרובות – וכשהיא כן, אנשים רוצים להרגיש מעורבים ולחגוג את המאורע. אז בין אם הם ישתמשו במגבת מטבח במסיבת רחוב, או בבית מדי פעם, אני יודע שחלק מהלקוחות שקנו את זה, ישתמשו בזה ביום החתונה. זה בשביל הכיף, כדי לחגוג את המאורע".

פייקאר, בעל חנות מזכרות, הוסיף: "מכרנו את כל התיקים, ספלי קפה, סטים לתה, מגנטים – קונדומים במיוחד. המון. דיוויד קמרון לא עשה שום דבר טוב למען הכלכלה של המדינה הזו, אבל בני משפחת המלוכה כן עשתה קצת. הם מביאים לנו את הלקוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully