וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבשורה לפוליטיקאים: תרבחו, תסעדו ותשכחו מדיאטה

24.4.2011 / 13:02

כמו בכל שנה, מרבית השרים וחברי הכנסת, ישתתפו בצאת חג הפסח בחגיגות המימונה. עוד בטרם עיכלו את המצה האחרונה, נערכים הפוליטיקאים לזלול מופלטות ואולי להעביר מסר כזה או אחר

לאחר שבוע של התמודדות בלתי-אנושית עם אכילת המצה הקשה לעיכול, נערכים במערכת הפוליטית להתמודד עם תופעה קולינרית נוספת: אכילת מופלטות. השרים וחברי הכנסת מכינים את קרסם לקראת חג המימונה שיצוין החל ממחר בערב, מוצאי חג שני של פסח. כבכל שנה, גם הפעם מתכננים הפוליטיקאים לצאת לחגוג את המימונה עם ראשי הערים ועם הפעילים.

לפוליטיקאים מתוכנן מסע קילומטרז' ארוך והם צפויים לנוע בכבישי ישראל לאורכה ולרוחבה. הליכודניקים צפויים לבקר בשני מוקדים עיקריים: ביתו של ח"כ ציון פיניאן בטבריה וביתה של קטי שטרית בבית שמש, אליה יגיעו בין היתר שר החינוך גדעון סער, המשנה לראש הממשלה משה יעלון, השר דן מרידור, סגנית השר גילה גמליאל ויו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין.

ייתכן שיעלון אף יצפין לביתו של פיניאן. לשם יקפצו לביקור, ככל הנראה, גם שר האוצר יובל שטייניץ, שר התחבורה ישראל כץ והשר יוסי פלד. המשנה לראש הממשלה סילבן שלום צפוי לבקר בחגיגות המימונה באור עקיבא ובחדרה.
גם בכירים של מפלגות אחרות צפויים לחגוג עם המטעמים המרוקאיים המסורתיים. ח"כ בנימין אליעזר (העבודה) שהתאושש מאשפוז ארוך, יגיע ככל הנראה למימונה בגן יבנה, יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ שאול מופז יקפוץ לחגיגות בדרום, ואילו השר שלום שמחון (עצמאות) יבקר במושב אביבים.

ממתינים להצהרות פוליטיות

החגיגות ביום שלישי, יום המימונה, יחלו בשעה 11:00. גם אז המוקדים המרכזיים יהיו של הליכוד, כאשר מרבית השרים וחברי הכנסת יתרכזו בביקור בקריות, מיער ברנדס בקריית אתא ועד קריית ים. חברי כנסת ממפלגות אחרות יברכו "תרבחו ותסעדו" במקומות נוספים ברחבי הארץ.

אם לשפוט לפי שנים עברו, ייתכן שגם השנה הפוליטיקאים ינצלו את החגיגות גם כדי למסור הצהרות פוליטיות ומדיניות. בשנה שעברה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, ורעייתו שרה, ביקרו באור עקיבא, שם הוא הכריז על כך שהבנייה בירושלים תימשך. יו"ר האופוזיציה ציפי לבני ביקרה בחגיגות השנה שעברה בשדרות ונשיא המדינה שמעון פרס היה אורח הכבוד במימונה המרכזית בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully