וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השריפה בירוחם: "סיגריה גרמה למות הקשיש"

רמי שני

23.4.2011 / 17:57

מחקירת מכבי האש עולה כי השריפה שגרמה למותו של קשיש אתמול בדירתו בירוחם היא תולדה של סיגריה שנפלה מפיו והציתה את השטיח. הקשיש לא שם לב שהאש פרצה בדירתו

מחקירת השריפה שגרמה אתמול (שישי) למותו של קשיש בן 74 בירוחם עולה, כי האיש הצית סיגריה והיא זו שגרמה להתלקחות. האיש, נכה ומוגבל תנועה, ישב על כיסאו בסלון, בעת שהמטפלת שלו נגשה לצורך מסוים אל שכניו. לאחר שהדליק לעצמו את הסיגריה, הוא נמנם וככל הנראה נרדם, לא שם לב כי הסיגריה נפלה מידו על שמיכה שהיתה פרושה על רגליו וגרמה להתלקחות.

האיש לא הצליח לעשות דבר כשהאש אחזה בבגדיו, בגופו ובחלקי הריהוט שבבית. שכן שהבחין בלהבות, הזעיק צוות של מגן דוד אדום ואת מכבי האש. אלו הגיעו כשהשריפה כבר התפשטה בכל הדירה וגרמה למותו של האיש. חקירת מכבי האש והמשטרה נמשכת.

אתמול בשעות הערב המקודמות הוזעק צוות של מד"א לדירה ולאחר שנכנס למקום, זיהו החובשים את הקשיש בסלון הבית. "אנשי השירות, קיבלו הודעה מהשכנים על ההתלקחות והגיעו במהירות אל הבית", סיפר טפסר משנה ימין ביטון, ראש המשמרת במטה הכיבוי בבאר שבע. "הזעקנו לשם צוותים מירוחם ודימונה. הם פרצו לתוך בית הקרקע, והחלו לבצע פעולות כיבוי. אחרי שהלהבות ירדו במקצת, הם החלו לקרר את הבית ולבדוק אם יש בדירה נפגעים. גופתו של האיש נמצאה כשהוא יושב על כיסא בסלון, במהלך הסריקות שנעשו בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully