וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התהפכות האוטובוס בכביש 6: "הנהג נרדם על ההגה"

הנוסעים באוטובוס שהתהפך בשרון מעידים כי הכבישו היה פנוי, וכי הנהג לא היה מנוסה בנהיגה באוטובוס. מחקירה ראשונית עלה כי הנהג סטה מסיבה לא ברורה והתהפך כשניסה לחזור לנתיב

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: יותם בן-דוד)

"הנהג עשה בנו לינץ", כך אמר בכעס מוחמד קדאח ממג'ד אל-כרום, שנסע עם אשתו באוטובוס שהתהפך בצהריים (שבת) בכביש 6 סמוך למחלף אייל שבשרון. קדאח שפונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, סיפר לוואלה! חדשות כי הוא ואשתו שוחחו עם הנהג לפני הנסיעה, והוא הודה בפניהם שבשגרה הוא נוהג במשאית בטון ואיננו מנוסה בנהיגה על אוטובוס.

במהלך השיחה השניים צחקקו והתבדחו על כך שהם מקווים שה"בטון לא יישפך על הנוסעים". קדאח ישב שני ספסלים מאחורי הנהג וסיפר שבנסיעה שלווה בכביש פתוח האוטובוס החל לנטות מצד לצד. הוא הוסיף כי "אין לו צל של ספק שהנהג נרדם על ההגה".

אחמד נסארווי, בן 62, שנסע אף הוא באוטובוס, סיפר כי הוא נוסע מדי יום מהכפר לירושלים. לדבריו, "הנהג שאותו לא הכרנו נרדם במהלך הנסיעה על כביש 6. הוא סטה לשוליים. אנחנו התחלנו לצעוק לעברו שיחזור לכביש ואז הוא הסיט את ההגה במהירות והאוטובוס התהפך". נסראווי נפצע בגבו ובמותניו ואושפז בבית החולים מאיר בכפר סבא במצב בינוני עד קשה.

האוטובוס בו נסעו כ-50 בני אדם ממג'דל כרום בצפון, מבוגרים וילדים, היה בדרכו מתפילה בהר הבית חזרה לכפר שליד כרמיאל. הנוסעים סיפרו כי מדובר במסורת של אנשי הכפר לנסוע להתפלל בירושלים מדי שבת ולשכור לשם כך אוטובוס. בתאונה, נפצעו בסך הכל 46 בני אדם, בהם שלושה במצב קשה, 10 באורח בינוני ו-33 במצב קל.

התהפכות אוטובוס ילדים בכביש 6. אורי לנץ
"נס מאלוהים שאף אחד לא נהרג"./אורי לנץ

אחד מאנשי מד"א ששב מזירת האירוע אמר כי להערכתו, הנהג נסע במהירות מופרזת. "ניתן לדעת את זה משום שהיו סימני חיכוך על מעקה הכביש כ-70 מטר לפני נקודת ההתהפכות".

מפקד משטרת התנועה, סגן ניצב ישראל ג'יבלי, מסר לוואלה! חדשות כי "מחקירה ראשונית עולה כי שהנהג סטה מהמסלול, ירד לשוליים, ניסה לחזור ואז איבד שליטה והתהפך". צוותי משטרה יצאו לבתי החולים על מנת לגבות עדויות נוספות ולחקור את הנהג, אשר טרם ברור אם נרדם או דיבר עם נוסע אחר וכך הוסטה תשומת ליבו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקום התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני זוכר שנסענו על כביש פתוח וישר, בלי מכוניות מאחורינו ולפנינו", הוסיף קארין פריד, פצוע נוסף שהיה באוטובוס. "לפתע התעוררתי והאוטובוס היה הפוך. הייתי שם עם המשפחה שלי והיה נס מאלוהים, במזל אף אחד לא נהרג".

(עדכון ראשון: 17:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully