וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-300 אלף טיילו ברחבי הארץ במהלך סוף השבוע

עידן אבני ורמי שני

23.4.2011 / 13:34

הגשם שירד בצפון בשעות הבוקר לא הרתיע את אלפי המטיילים שגדשו את הפארקים ושמורות הטבע. בצפון ובדרום דווח על עומסים בחניונים השונים. מחר, ערב החג השני, צפוי מזג אוויר ידידותי

בסוף השבוע ביקרו כ-300 אלף מטיילים בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים. כך עולה מנתוני רשות הטבע והגנים. האתרים הפופולאריים ביותר היו מצדה, קיסריה, עין גדי, בניאס, ירקון- אפק, עין חמד, עינות צוקים, מערת הנטיפים ונחל עיון.

הגשם שירד בשעות הבוקר (שבת) הרתיע רק במעט את המטיילים - בכבישי הגליל העליון ניתן היה להבחין כי רבים החליטו בכל זאת לנצל את ימי החופש ולהגיע לצפון. מקק"ל נמסר כי החל משעות הצהריים, החניונים בפארקים ובשמורות הטבע באזור הצפון התמלאו בהמוני בית ישראל.

כ-3,000 מטיילים בחרו לנפוש שלא תחת כיפת השמיים והגיעו למרכז קנדה במטולה. מטיילים רבים פנו לרמת הגולן בכדי לצפות בזרימה במפל סער, ופעילות רבה נרשמה גם במוזאונים בגני התעשייה תפן ותל חי.

במקומות מסויימים, היוותה האדמה הבוצית בעקבות הגשם שירד הבוקר דווקא יתרון. "אצלנו מזג האוויר לא הפחיד את המטיילים אלא להפך, הם לבשו חליפות סערה ועלו על הטרקטורונים", סיפר אבי צוקרמן, בעל "טרקטורוני מרום גולן", לוואלה! חדשות. גם לדרום יצאו עשרות אלפי נופשים, באתרי הטיולים באילת, בערבה ובאזור מכתש רמון, וכן גם במערב בנגב. רבים הגיעו לצפות בפריחות וכן לקיים תצפיות על ציפורים באזור.

מהשירות המטאורולוגי נמסר כי מחר, ערב החג השני של פסח, צפוי להיות מעונן חלקית עד נאה, ותחול עליה קלה נוספת בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully