וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 3 נדרס על ידי אוטובוס בירושלים, מצבו קשה

אריאל נוי

21.4.2011 / 16:00

אוטובוס שהיה בדרכו לכותל פגע בילד בן שלוש, לעיני אמו, ופצע אותו באורח קשה. הוא פונה לביה"ח שערי צדק בעיר עם פגיעות ברגליו ובבטנו. אמו: "זה קרה בשניות. הוא זינק לי מהידיים"

ילד בן שלוש נפצע אחר הצהריים (חמישי) באורח קשה לאחר שנדרס על ידי אוטובוס בהצטלבות הרחובות שמואל הנביא ויחזקאל בירושלים. צוותים של מגן דוד אדום ואיחוד והצלה ירושלים שהגיעו למקום העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו להמשך קבלת טיפול בבית החולים שערי צדק בעיר.

עדי ראייה סיפרו כי האוטובוס, שהיה בדרכו לכותל, ביצע פנייה חדה ודרס את הילד שנחבל בבטנו וברגליו, כל זאת לעיניי אמו. "אני לא מבינה מה קרה. הכל קרה בשניות. הוא זינק לי מהידיים", סיפרה אמו של הילד.

יוסי בן נעים, פרמדיק של מגן דוד אדום שהגיע למקום, סיפר כי "זה היה מחזה מזעזע. הילד סובל מדימומים פנימיים קשים. התחלנו בפינוי מיידי של הילד לחדר המיון בבית החולים שערי צדק - והרגענו את האם שהייתה בלחץ רב".

הבוקר נהרג בבת ים גבר כבן 40 שרכב על קורקינט חשמלי לאחר שנפגע גם הוא מאוטובוס, בפינת הרחובות יוספטל ובלפור בעיר. הוא פונה במצב קשה לבית החולים וולפסון בחולון כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית, ולמרות מאמצי הרופאים להצילו, מותו נקבע לאחר זמן קצר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. יצוין כי קורקינט חשמלי אסור לשימוש בכבישי ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully