וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט החשוד ברצח במפעל: "ההודאה לא ניתנה מרצון"

עידן אבני

21.4.2011 / 12:46

בית המשפט האריך ב-9 ימים את מעצרו של אלכסנדר סטופנוב החשוד שדקר למוות את סווטלנה נוסינסקי במפעל בצפון. פרקליטו: "ההודאה והשחזור לא ניתנו מרצונו הטוב. הוא נשלח לבדיקה"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל)

בית משפט השלום בנצרת האריך היום (חמישי) בתשעה ימים את מעצרו של אלכסנדר סטופנוב, בן 42 מעפולה, החשוד שרצח אתמול את סווטלנה נוסינסקי במפעל "לינרו-לייט" באזור התעשייה ציפורית. בנוסף הורה בית המשפט לשלוח את סטופנוב לבדיקה פסיכיאטרית.

פרקליטו, עורך הדין עלא עתאמנה מהסנגוריה הציבורית, אמר לוואלה! חדשות, כי "ההודאה והשחזור לא ניתנו מרצונו הטוב של החשוד. אני מבין שהוא במצב קשה וגם בחקירה לא העמידו אותו על זכויותיו. אי אפשר להתכחש שהיתה מערכת יחסים בין השניים, אבל אני לא יכול להיכנס לפרטים בשל החקירה וצנעת הפרט. בית המשפט שלח אותו לבדיקה פסיכיאטרית".

סטופנוב נמצא אמש בדירה שכורה בעיר בה הסתתר. הוא נלכד בתום מצוד רחב היקף שנמשך שעות ארוכות, במסגרתו פרשה המשטרה מחסומים בצפון.

לדברי המשטרה, הוא הודה ושיחזר במהלך הלילה את הרצח. גורמים במשטרה אמרו, כי על פי הודאתו בחקירה הרקע למעשה הוא דחיית חיזוריו, מאחר והנרצחת לא נענתה לרצונו להיות איתה. עוד נמסר כי בין השניים התפתח ריב אתמול ולאחר מכן הוא דקר אותה למוות.

סגן ניצב אבי אלגריסי, מפקד היחידה המרכזית של משטרת העמקים סיפר הבוקר בגלי צה"ל: "הרוצח היה מאהב של הנרצחת, שהיא נשואה ויש לה ילד בן 17. היה ביניהם רומן שהיא ביקשה לנתק. הם עברו להתגורר יחד לפני כשבוע וביומיים האחרונים היא רצתה לסיים את הקשר ולחזור לבעלה. במהלך ויכוח ביניהם הוא אף אמר לה ולאחרים שהיו נוכחים – 'אם היא לא תחיה איתי היא לא תחיה בכלל'. הוא ארב לה במקום עבודתה, משך אותה לאיזו פינה מבודדת במפעל, שם התפתח ויכוח ביניהם, כשהיא עמדה בסירובה לחזור אליו הוא שלף סכין ודקר אותה מספר פעמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully