וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים רוכבים באופניים ליריחו, המשטרה "מפריעה"

21.4.2011 / 12:37

מתנחלים שתכננו לצאת במסע אופניים מתפוח ליריחו, הופתעו על ידי שוטרי מחוז ש"י, שמנסים להצר את צעדיהם. כ-20 מהמתנחלים חמקו והם עושים דרכם ליריחו. "נרכב לשם גם במחיר מעצרים"

המשטרה נגד המתנחלים: שוטרי מחוז ש"י מנסים למנוע קיום של מסע אופניים של ארגון "גרעין הערים העבריות" מהתנחלות תפוח אל יריחו. אנשי הארגון הגיעו הבוקר (חמישי) עם כלי רכב עמוסים באופניים להתנחלות פצאל שבבקעת הירדן. עם עצירת כלי הרכב במקום, הגיעו שוטרים והכריזו על המשאית שהובילה כמה זוגות אופניים כמוחרמת.

חלק מפעילי הארגון הצליחו במהלך המאבק עם השוטרים להוריד מהמשאית זוגות אופניים וכ-20 פעילים המשיכו בדרכם לכיוון יריחו. שניים מפעילי הארגון נעצרו במהלך המאבק עם השוטרים, אחת מהן בצומת תפוח והשני במושב פצאל. כ-10 אנשי יס"מ נותרו באזור ההתנחלות על מנת לאבטח את המשאית שהוחרמה.

מאיר ברטלר, מראשי ארגון "גרעין הערים העבריות" הביע זעם על התנהגות השוטרים. ברטלר אמר לוואלה! חדשות כי "המשטרה מתנהגת בצורה פורעת חוק ובאופן שמתסיס את השטח. אנחנו לא נוותר, נלך עם העניין הזה עד הסוף. נרכב על אופניים משכם עד יריחו ונקיים את המסע בדיוק כפי שתכננו, גם אם זה יעלה במעצרים ועימותים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully