וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב קורקינט בן 40 נהרג מפגיעת אוטובוס בבת ים

אריאל נוי ואיילה חננאל

21.4.2011 / 11:28

גבר כבן 40 שרכב על קורקינט חשמלי - האסור לשימוש בכבישים - נהרג מפגיעת אוטובוס בבת ים. "אנו נתקלים ביותר ויותר תאונות המערבות את כלי הרכב הפופולרי הזה", אמרו במד"א

גבר כבן 40 שרכב על קורקינט חשמלי נהרג הבוקר (חמישי) מפגיעת אוטובוס, בפינת הרחובות יוספטל ובלפור בבת ים. האיש פונה במצב קשה לבית החולים וולפסון בחולון כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית, ולמרות מאמצי הרופאים להצילו, מותו נקבע לאחר זמן קצר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. יצוין כי קורקינט חשמלי אסור לשימוש בכבישי ישראל.

יזהר ברוך, פרמדיק של מגן דוד אדום במרחב איילון, אמר לוואלה! חדשות כי צוותי ההצלה שהגיעו לזירת התאונה מצאו את רוכב הקורקינט שרוע על הכביש - ואת כלי הרכב מחוץ תחת האוטובוס, קו 83 של אגד. "הרוכב היה במצב קשה מאוד, וסבל מפגיעת ראש קשה. ביצענו בו פעולות החייאה נמרצות בשטח, כמו גם במהלך הפינוי לבית החולים". לדברי ברוך, בשנה האחרונה נתקלים במד"א ביותר ויותר רוכבי קורקינט המעורבים בתאונות דרכים. "אנו מבקשים מהרוכבים בכלי הרכב הפופולרי והמסוכן הזה לנהוג במשנה זהירות", ציין.

מוקדם יותר הבוקר היה מעורב אוטובוס בתאונה קשה נוספת. אדם אחד נפצע קשה ושניים נוספים נפצעו קל, כשרכב פרטי התנגש באוטובוס סמוך לצומת נהלל. צוותים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום פינו את הפצוע הקשה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה, והשניים האחרים פונו לבית החולים העמק בעפולה. המשטרה חסמה את הכביש לשני הכיוונים ופתחה בחקירת נסיבות התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully