וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבק הרופאים מגיע לרחוב: "נושא שנוגע לכולנו"

אריאל נוי

21.4.2011 / 8:59

עיצומי הרופאים שנמשכים מזה כשלושה שבועות, עוברים כעת לרחוב. הרופאים ייצאו מחר לערים ויחלקו עלונים המסבירים את המאבק. "זה מאבק שכל אזרח במדינה יכול להזדהות איתו"

למרות החלטת ההסתדרות הרפואית להקפיא את עיצומי הרופאים במשך חג הפסח מתוך תחושת "אחריות ציבורית", צפויים הרופאים להוציא מחר (שישי) את המאבק לרחובות.

באתר הבית של מאבק הרופאים, נכתב כי "המאבק שלנו יוצא לרחוב, ולשם כך אנו זקוקים לכם. אתם לא צריכים לנסוע לשום מקום, אפילו לא להפגין. רק להקדיש שעה ביום שישי הקרוב כדי לעורר מודעות בעיר מגוריכם, למאבק על הרפואה הציבורית בארץ. המאבק שכל אזרח במדינה יכול להזדהות איתו, כי הוא נוגע לכולנו, צעירים כזקנים, נשים כגברים, חולים כבריאים".

עוד נכתב, כי המחאה תתקיים בכיכר רבין ובגינת שנקין בתל אביב, בכיכר ציון בירושלים וברחבת הסינמטק בחיפה. במסגרת המאבק ייצאו הרופאים לרחובות ויחלקו סיכות, מדבקות ועלונים בהם הסברים על מטרות המאבק.

המשא ומתן בין הרופאים למשרד האוצר הסתיים לפני החג ללא התקדמות. בהסתדרות הרפואית אמרו כי הישיבה, שעסקה בעיקרה סביב נושא שירותי הבריאות בפריפריה, הסתיימה בטונים "צורמים מעט". לדברי בכירים בארגון, האוצר מתנגד לעובדה שהרופאים המשיכו בצעדים הארגוניים על אף ההידברות בין הצדדים.

לאחר הפגישה, נמסר ממשרד האוצר, כי "חבל שההסתדרות הרפואית ממשיכה במצגי השווא שלה כלפי הציבור וכלפי המתמחים". לדברי האוצר, המשא ומתן "מעלה דרישות שמשרתות בעיקר את הרופאים הבכירים. מצב זה, למרבה הצער, מונע התקדמות משמעותית במשא ומתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully