וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח סווטלנה נוסינסקי הודה ושיחזר

עידן אבני

21.4.2011 / 8:40

לאחר מצוד נרחב, נתפס החשוד ברצח במפעל בצפון. מחקירתו עולה כי ניהל רומן עם הנרצחת, אולם כשביקשה לעזוב אותו ולשוב לבעלה הכריז: "אם היא לא תחיה איתי היא לא תחיה בכלל" ודקר אותה

המשטרה עצרה אמש (רביעי) את החשוד ברצח סווטלנה נוסינסקי, עובדת המפעל "לינרו-לייט", שנדקרה בסכין במקום עבודתה. החשוד, גבר בן 42 תושב נצרת עילית, נמצא בדירה שכורה בעיר בה הסתתר. אנשי היחידה המרכזית של מרחב העמקים וכוחות יס"מ שאיתרו אותו, לקחו אותו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. הוא נלכד בתום מצוד רחב היקף שנמשך שעות ארוכות, במסגרתו פרשה המשטרה מחסומים בצפון. הוא נחקר בתחנת המשטרה בעיר ויובא בהמשך היום להארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

החשוד הודה ושיחזר במהלך הלילה את הרצח. גורמים במשטרה אמרו, כי על פי הודאתו בחקירה הרקע למעשה הוא דחיית חיזוריו, מאחר והנרצחת לא נענתה לרצונו להיות איתה והתפתח ביניהם ריב אתמול ולאחר מכן הוא דקר אותה למוות. סגן ניצב אבי אלגריסי, מפקד היחידה המרכזית של משטרת העמקים סיפר הבוקר בגלי צה"ל: "הרוצח היה מאהב של הנרצחת, שהיא נשואה ויש לה ילד בן 17. היה ביניהם רומן שהיא ביקשה לנתק. הם עברו להתגורר יחד לפני כשבוע וביומיים האחרונים היא רצתה לסיים את הקשר ולחזור לבעלה. במהלך ויכוח ביניהם הוא אף אמר לה ולאחרים שהיו נוכחים – 'אם היא לא תחיה איתי היא לא תחיה בכלל'. הוא ארב לה במקום עבודתה, משך אותה לאיזו פינה מבודדת במפעל, שם התפתח ויכוח ביניהם, כשהיא עמדה בסירובה לחזור אליו הוא שלף סכין ודקר אותה מספר פעמים".

גופתה של נוסינסקי נמצאה במפעל, הממוקם באזור התעשייה ציפורית, כשעליה סימני דקירה רבים. היא הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. שמעון שטרית, פרמדיק מד"א, סיפר לוואלה! חדשות: "הגעתי למפעל ומצאתי אישה מחוסרת הכרה בחצר. היו לה סימני דקירה בבטן וסכין נעוצה בחזה. התחלנו בפעולות החייאה ובפינוי, אך במהלך הפעולות נקבע מותה".

במפעל בו עבדה הגיבו בהלם לרצח. משה, אחד העובדים במפעל, סיפר שאיש מהעובדים לא הבחין במעשה. "כולם היו בהפסקה, אחרת היינו מונעים מהרוצח לעשות את זה", אמר. ברוך, גם הוא עמית של נוסינסקי לעבודה, סיפר: "ראינו אותה שוכבת, היא הייתה בלי הכרה". ככל הנראה, חבריה של העובדת יצאו מן המפעל כששמעו את הצעקות. אחת מהעובדות ניסתה לטפל בה, אך עדי ראייה סיפרו שהם לא הבינו מה מתרחש ומה חומרת מצבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully