וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר מצוד ממושך: נעצר חשוד ברצח הפועלת בצפון

עידן אבני

21.4.2011 / 7:12

החשוד ברצח סווטלנה נוסינסקי, שגופתה נמצאה אמש במפעל באזור התעשייה ציפורית. אותר בדירה בנצרת עילית בה הסתתר. החשד: רצח כי דחתה את חיזוריו

המשטרה עצרה אמש (רביעי) את החשוד ברצח סווטלנה נוסינסקי, עובדת המפעל "לינרו-לייט", שנרצחה בדקירות סכין במקום עבודתה. החשוד, גבר בן 42 תושב נצרת עילית, נמצא בדירה שכורה בעיר בה הסתתר. אנשי היחידה המרכזית של מרחב העמקים וכוחות יס"מ שאיתרו אותו, לקחו אותו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. הוא נלכד בתום מצוד רחב היקף שנמשך שעות ארוכות, במסגרתו פרשה המשטרה מחסומים בצפון.

לאחר חקירה ראשונית מעריכים במשטרה כי הרצח בוצע על רקע רומנטי. ככל הנראה, נוסינסקי דחתה את חיזוריו של החשוד ברצח, שעבד עמה, והוא בתגובה שם קץ לחייה - אולי לאחר שהתלקח ביניהם ריב.

גופתה של נוסינסקי נמצאה במפעל, הממוקם באזור התעשייה ציפורית, כשעליה סימני דקירה רבים. היא הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. שמעון שטרית, פרמדיק מד"א, סיפר לוואלה! חדשות: "הגעתי למפעל ומצאתי אישה מחוסרת הכרה בחצר. היו לה סימני דקירה בבטן וסכין נעוצה בחזה. התחלנו בפעולות החייאה ובפינוי, אך במהלך הפעולות נקבע מותה".

במפעל בו עבדה הגיבו בהלם לרצח. משה, אחד העובדים במפעל, סיפר שאיש מהעובדים לא הבחין במעשה. "כולם היו בהפסקה, אחרת היינו מונעים מהרוצח לעשות את זה", אמר. ברוך, גם הוא עמית של נוסינסקי לעבודה, סיפר: "ראינו אותה שוכבת, היא הייתה בלי הכרה". ככל הנראה, חבריה של העובדת יצאו מן המפעל כששמעו את הצעקות. אחת מהעובדות ניסתה לטפל בה, אך עדי ראייה סיפרו שהם לא הבינו מה מתרחש ומה חומרת מצבה.

(עידכון ראשון: 21:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully