וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "האינתיפאדה השנייה המיטה אסון"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

20.4.2011 / 15:26

יו"ר הרשות הביע התנגדות להתקוממות האלימה והסביר כי האינתיפאדה "המיטה אסון" על הפלסטינים. עם זאת הבהיר כי אם לא יחודש המו"מ עם ישראל, יפנו להכרה במדינה פלסטינית באו"ם

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן התייחס היום (רביעי) לקפאון המדיני ואמר כי אם ישראל לא תסכים לחדש את המשא ומתן עם הפלסטינים, הרשות תפנה לאו"ם בבקשה שיכיר בה כמדינה. בשיחה עם כלי התקשורת במהלך ביקור בטוניסיה אמר עוד כי הוא "מתנגד להתקוממות אלימה", והוסיף כי "האינתיפאדה השנייה המיתה אסון על הפלסטינים".

אבו מאזן אמר עוד כי ארה"ב לא הצליחה לשכנע את ישראל להקפיא את הבנייה בהתנחלויות, "דבר שגרם לנו לפנות למועצת הביטחון בבקשה שתקבל החלטה שקוראת לישראל להפסיק את הבנייה, אולם למרבה הצער עשתה ארה"ב שימוש בזכות הווטו".

אתמול טען אבו מאזן כי יותר מ-130 מדינות יכירו במדינה הפלסטינית בגבולות 67'. בראיון לעיתון הפלסטיני 'אל-איאם' אמר: "יש יותר מ-130 מדינות שיכירו בפלסטין בגבולות 67'. אם נשקיע עוד מאמצים, נשיג 140 או 150 מדינות. אפילו המדינות האירופאיות המערביות שלא יכירו בנו, מוכנות לקבל מדינה פלסטינית. למשל בריטניה, צרפת וספרד".

"אני שואל את עצמי שאלה: לא מתנהל משא ומתן. לאן אני צריך ללכת?", תהה עוד. "האם עליי ללכת לליגה הערבית? לארגון הוועידה האיסלמית? או שמא לארגון המדינות הבלתי-מזדהות? לאן ללכת? ברור שעליי ללכת לאו"ם. מדוע? משום שהנשיא אובמה אמר שהוא רוצה לראות את פלסטין כחברה מלאה באו"ם בספטמבר. אבדוק אם הוא מסוגל לעמוד בהבטחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully