וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביבי-טיוב : רה"מ נתניהו פתח ערוץ "יוטיוב"

20.4.2011 / 14:15

ראש הממשלה בנימין נתניהו השיק ערוץ באתר "יוטיוב" בו יענה על שאלות של גולשים מהארץ ומהעולם. "אני יודע שלרבים מכם יש שאלות שאתם רוצים לשאול אותי כראש הממשלה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו יקיים קשר ישיר, באמצעות ערוץ "יוטיוב" באינטרנט, עם אזרחי ישראל ותושבי העולם. לאחר הריאיון עמו ששודר באתר לפני כשבועיים ושזכה לכמיליון צפיות, נתניהו החליט להפוך את השידור למנהג קבוע, והזמין היום (רביעי) את הציבור לשלוח אליו שאלות באינטרנט ומדי מספר שבועות הוא ישיב עליהן באופן מרוכז.
"אני יודע שלרבים מכם יש שאלות שאתם רוצים לשאול אותי כראש הממשלה", אמר נתניהו. "היום יש לנו טכנולוגיה חדשה שמאפשרת לנו לדבר אחד עם השני בצורה ישירה. אני רוצה לשמוע את שאלותיכם ולענות לכם".

בעקבות הריאיון כבר הגיעו לאתר ראש הממשלה ביוטיוב שאלות מגולשים ברחבי עולם, ונתניהו השיב עליהם. כך, לדוגמה, אחד הגולשים, מארק חלאווה מכווית, שהעיד על עצמו שבשנה שעברה ביקר בישראל, שאל את נתניהו: "מה עושה ממשלת ישראל כדי להפיץ תמונה לא מעוותת של המציאות בישראל וכדי להציג אותה בעולם הערבי?"

"מה שעלינו לעשות זה להשתמש באינטרנט כדי לקיים תקשורת בלתי אמצעית וכך אנשים יראו את המציאות בישראל", השיב נתניהו. "הבעיה היא שבמשך 60 שנים, משטרים ערבים עשו שימוש בתעמולה אנטי ישראלית כדי להסיט את תשומת הלב מהבעיות הפנים ערביות וכדי לומר לעמי ערב שהבעיות והיעדר הפיתוח שלהם נובעים מדבר אחד: ישראל. הישראלים הרעים לא רוצים שלום, הם מדכאים את העם הפלסטיני, הם פושעי מלחמה איומים ועוד כהנה וכהנה. זאת כדי לגרום לעמים הערביים להאמין בכך וכדי להתאחד מול אויב משותף".

"אם אנשים היו באים לכאן כפי שאתה עשית, הם היו נדהמים לגלות עד כמה הישראלים רוצים שלום עם העולם הערבי ועם הפלסטינים" הוסיף נתניהו והסביר כי "סביר להניח שהם אינם יודעים שמהיום הראשון לכהונת ממשלתי הצענו לשבת עם אבו מאזן, לדבר על שלום ולסכם עניינים, שביטלנו אלפי מחסומים וסגרים, כדי לעודד עשרה אחוזי צמיחה בכלכלה הפלסטינית. הם לא מקבלים זאת מאמצעי התקשורת הערבים, אבל הם יכולים לקבל זאת בשיחה ישראלית -ערבית כפי שאנחנו מקיימים. אני מקווה שזאת שיחה ראשונה מבין רבות שנוכל לקיים, אתה עם מנהיגים ישראלים ואני עם צופים ערבים".

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "הגולשים מוזמנים להעלות את שאלותיהם ישירות לאתר YouTube ולשלוח את הקישור לסרטון לכתובת Askpmnetanyahu@gmail.com או לשלוח את שאלותיהם המוקלטות בווידאו לאותה כתובת. יש להקפיד שגודל הקובץ המצורף לא יעלה על 20 מגה בייט. ניתן להפנות שאלות בכל שפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully