וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תקף מינית אחייניות שאימץ לאחר שהתייתמו

20.4.2011 / 12:50

תושב המרכז נאשם כי ביצע מעשים מגונים בשתיים מהאחייניות הקטינות של אשתו. פרקליטתו: "העבירות המיוחסות לו תמוהות ביותר"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום חמור נגד תושב המרכז הנאשם שביצע מעשים מגונים בנסיבות אינוס בשתיים מאחייניותיה של אשתו, לאחר שהוריהן נהרגו.

על פי כתב האישום, הוריהן של הבנות נהרגו בתאונה, זמן קצר לאחר מכן עברו לגור אצל דודתן. הנאשם נהג לעסות את גבן של הילדות באצטלת משחק. לפני כמה שנים, כאשר האחות הגדולה הייתה בת 16, נכנס הדוד לחדרה בזמן שישנה, ונגע באיבר מינה מעל לבגדיה. היא התעוררה וצעקה לעברו "מה אתה עושה?", ואז הוא יצא מהחדר. במקרה אחר נגע בחזה שלה בזמן שישנה.

כשנה לאחר מכן, נטען בכתב האישום, זמן קצר לאחר שהאחות הצעירה חגגה יום הולדת 12, נהג הנאשם להיכנס לחדרה ולעסות את גבה ואת החזה שלה מתחת לבגדיה, וזאת כדי "להעיר אותה בדרך נעימה". בהמשך גם נגע באיבר מינה במספר הזדמנויות. כאשר הנערה הייתה בת 15, היא כתבה על פתק: "אתה לא תיגע בי יותר בחיים, אחרת אני אתלונן". היא נתנה את הפתק לדודה כאשר לקח אותה בבוקר לבית הספר.

לטענת הפרקליטות, האחות הגדולה לא התלוננה על המעשים מכיוון שחששה שתופרד מאחיותיה, שכבר חוו טראומה בעקבות מות הוריהם. אולם לאחר שנודע לה כי הדוד תקף מינית גם את אחותה, החליטו השתיים להתלונן כדי שאחותן השלישית, שהייתה אז בת 9, לא תיפול קורבן למעשי הדוד. הנאשם נמצא כעת במאסר בית בתנאים מגבילים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשת המעצר נכתב כי "המשיב נותר אדיש לסבלן של המתלוננות, שנאלצו להתייתם מהוריהן בנסיבות טרגיות, ובחר להעבירן טרגדיה נוספת, תוך ניצול תמימותן, מצוקתן ותלותן בו", נכתב בבקשת המעצר.

"כל העבירות המיוחסות למרשי תמוהות ביותר", אמרה פרקליטתו של הנאשם, עו"ד נגה ויזל. "הוא זה שיזם פנייה לפסיכולוגית לשם בחינת תלונות המתלוננות, וברגע ששמע על המקרה מפיה עזב את הבית. במידה ומרשי היה מבצע את העבירות המיוחסות לו הוא היה נמצא מאחורי סורג ובריח ולא משוחרר בתנאים מקלים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully