וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודן: "האיש שחוסל בשטחנו אינו יורשו של מבחוח"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

20.4.2011 / 9:09

עבד א-לטיף אל-אשקר, יורשו של בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח, לא חוסל בתקיפת הרכב בסודן לפני כשבועיים, כך טוען משרד החוץ הסודני. במשרד ציינו כי ההרוגים הם אזרח סודני ונהגו האישי

בניגוד לדיווחים בימים האחרונים, טוענים הסודנים כי מי לפני כשבועיים בשטחם אינו עבד א-לטיף אל-אשקר, יורשו של בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח, אלא אזרח סודני בשם עיסא אחמד הדאב, שניצל מהתקיפה בסודן בשנת 2009 והיה מעורב בהברחת נשק. העיתון "ידיעות אחרונות" דיווח הבוקר (רביעי), כי לטענת הסודנים, ההרוג השני בתקיפה הוא נהגו האישי של הדאב, אחמד ג'יבריל.

משרד החוץ הסודני דיווח בימים האחרונים כי המכונית שהותקפה בתחילת החודש בסמוך לעיר פורט סודן שייכת לאזרח סודני בשם עיסא הדאב, תושב העיר. "הדיווחים על חיסולו של בכיר חמאס האחראי על חימוש הארגון אינם נכונים", הוסיפו ואמרו במשרד החוץ הסודני. "אל-אשקר לא נמצא כלל במדינה".

"ישראל מנסה להטעות את דעת הקהל", אמרו במשרד החוץ הסודני. "ישראל רוצה לקשור בין סודן לבין טרור. במכונית שהותקפה לא היה שום אזרח זר". דודו של אל-אשקר הבהיר כי אחיינו היה היעד למתקפה אולם הוא ניצל. "ישראל ניסתה לחסלו, אולם הוא ניצל", אמר. "ישראל רודפת אחריו שנים רבות ולא מצליחה לחסלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully