וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדות בפסח: תעשיית המין פורחת בחג

איילה חננאל

19.4.2011 / 16:40

מאות אלפי עובדים וחיילים בחופשה, מחוזקים בעשרות אלפי תיירים שהגיעו לארץ, תורמים כנראה לעלייה בביקוש לשירותי מין שמורגשת במהלך הפסח. מכוני ליווי ארעיים מספקים מענה לביקושים

תקופת החגים מתאפיינת בהגעתם של תיירים רבים ארצה ובחופשה ארוכה במיוחד של תושבי ישראל, מבוגרים וצעירים גם יחד. כתוצאה מכך, במהלך תקופת החגים המשטרה מדווחת גם על עלייה בביקוש לשירותי מין ובפתיחתם של מכוני ליווי ובתי בושת בדירות מגורים ומלוניות, לתקופה קצרה של מספר שבועות.

"אם במהלך השנה אנו עדים לכמות מסוימת של לקוחות ובתי בושת, הרי שבמהלך תקופת הפסח נפתחים בתי בושת ארעיים שנועדו לתת מענה אך ורק לביקוש הגדל במהלך החג. זאת לאור החופשה, בדגש על חיילים ועל התיירים הרבים שמגיעים ארצה לבלות פה את החג", מסבירים גורמים במשטרה.

מפקד תחנת פתח תקווה, סנ"צ אלון אסור סיפר כי "לאורך השנים היו מספר מקומות מוכרים וידועים שפעלו כבתי בושת ברחבי העיר ואנחנו דאגנו לסגור אותם. לאחרונה, אנו עדים לתופעה של בתי בושת השוכרים דירה או חדר במלון לתקופה קצרה ובמקביל מפרסמים מודעות בעיתונים שמפרסמים שירותי מין ובהם מופיע מספר פלאפון".

אסור המשיך והסביר כי "כאשר הלקוחות מתקשרים, אומרים להם להגיע ליעד מסוים ומשם להתקשר פעם נוספת, אז שולחים אותם לעוד כתובת ועוד כתובת ורק לבסוף, מובילים אותם בית הבושת מבלי להגיד במפורש היכן הוא נמצא, וזאת במטרה למנוע מהמשטרה לגלות את מיקומם. בנוסף אנו עדים למקרים של נשים ששוכרות דירות באופן עצמאי וזמני ומפרסמות את עצמן באתרי האינטרנט השונים".

תופעה נוספת שמצטרפת לכך היא הפצתם של כרטיסי ביקור רבים המפרסמים שירותי מין בשפות שונות ומגוונות כגון צרפתית, אנגלית, ערבית וספרדית. אל התמונות הפרובוקטיביות של נשים ערומות ומשפטי הפיתויים על גבי הכרטיסים, מצורפות גם הבטחות להנחות ומבצעים כגון "1+1", הנחות למביאי הכרטיס וכרטיסיות ניקוב ללקוחות חוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully