וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוטפיו של שליט: "הזמן אינו פועל לטובת ישראל"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

18.4.2011 / 7:49

אחרי 1,758 בשבי חמאס, מזהיר דובר מטעם אחד הארגונים שעומדים מאחורי חטיפת גלעד שליט, כי על ישראל להימנע מ"לשחק על קלף הזמן". הדובר קרא למשפחת שליט "להמשיך ללחוץ על הממשלה"

אבו מוג'אהד, דובר הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית - אחד הארגונים שעומדים מאחורי חטיפת גלעד שליט, אמר הבוקר (שני) כי הארגונים שביצעו את החטיפה לא יוותרו על דרישותיהם במשא ומתן לגיבוש עסקה עם ישראל: "הזמן אינו פועל לטובת ישראל. העובדה שהיא משחקת על הקלף הזה אינו משרת אותה בשום צורה שהיא".

אבו מוג'אהד קרא למשפחת שליט "להמשיך וללחוץ על ממשלת ישראל לבצע את העסקה" ולישראל אמר "לא לשחק באש באמצעות ניסיונות טפשיים לשחרר את שליט בדרכים אחרות". לסיום קרא אבו מוג'אהד לאסירים בבתי הכלא בישראל ואמר להם: "עליכם להיות סבלניים. השחרור שלכם הולך ומתקרב. פלגי ההתנגדות לא יסתפקו בחטיפתו של שליט בלבד".

במקביל, בכיר חמאס ברצועת עזה וחבר הלשכה המדינית של הארגון, מחמוד א-זהאר, הבהיר הבוקר כי עסקת שליט תצא לפועל רק אם ישראל תיענה לדרישות שמציב ארגונו: "על הכיבוש הציוני להבין שכל ניסיונותיו במהלך חמש השנים האחרונות נכשלו אל מול הסבלנות של חמאס והעם הפלסטיני", אמר.

א-זהאר קרא בנוסף לישראל "להיענות לדרישות חמאס ולשחרר את כל האסירים המופיעים ברשימת חמאס, שכן לחצים לא יובילו להשלמת העסקה". בדברים שאמר לרשת הטלוויזיה של חמאס - אל-אקצא, ציין א-זהאר כי "האסירים מבחינת ארגון חמאס הם שהידים חיים. עלינו לעשות הכל כדי לשחררם - בלי קשר כמה זמן זה ייקח".

נעם ואביבה שליט, הוריו של החייל החטוף גלעד שליט, נפגשו אמש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, על מנת לקבל עדכון בדבר מינויו של דוד מידן לתפקיד הממונה על המשא ומתן לשחרורו של גלעד. בתום הפגישה אמר נעם שליט כי "לצערי, העדכון היחיד שקיבלנו זה לגבי מינוי מתאם חדש במקום חגי הדס. לא קיבלנו שום דבר חדש לגבי המהלכים לשחרור גלעד. לצערי נאמר לנו שהמעשים נמשכים אבל אין תוצאות. במבחן התוצאה לא רואים שום דבר ולמעשה, לראשונה, ראש הממשלה מודה שלא מתרחש שום דבר ולא מתקדם שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully