וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השב"כ מחפש רוצחים, וארגוני השמאל מוחים?

דן מרגלית

18.4.2011 / 6:06

תודה לשב"כ ולצה"ל שמצאו את הנקלים שברוצחים הפלשתינים? הוקרה על כי לכדו את שני תושבי הכפר עוורתא, אמג'ד עוואד וחכים עוואד, שחצו את הגדר לאיתמר ורצחו אם ואב ושלושה ילדים בשנתם, סתם כך, כי בא להם? כן - בעיני כל ישראלי נבון, נורמלי, אוהב עמו, אנושי. אבל לא בעיני ארגוני השמאל הקיצוני.

אמש פירסם עמית סגל בחדשות ערוץ 2 ידיעה מזעזעת על ארגוני השמאל, שפרצו לכפר החשוד עוורתא והעלו טענות כבדות נגד החיילים במדים ובבגדים אזרחיים אשר עשו ימים ולילות כדי להביא את הרוצחים לדין. קראתי ולא האמנתי.

השמאל הקיצוני, שאין בפיו מילים רבות של הזדהות וחסד עם ילדי משפחת פוגל שנרצחו, פרץ את המצור והלך לכפר הפלשתיני בימים שבהם חיפשו את הרוצחים כדי להלשין על פעילות צה"ל והשב"כ. הפעילים הגיעו לבית הרוצחים ודיווחו כי "את הזוועה שראו עינינו בבית משפחתו של מוחמד עוואד לא ניתן לתאר אלא כפוגרום לשמו, נקמה פרימיטיבית וברוטלית, שתכליתה הטלת מורא בלב התושבים". כך? לא לתפוס את הרוצחים, אלא להטיל מורא בלב פלשתינים שלווים? לא לגלות את יצירי השטן האלה, אלא להפחיד את אמם התמימה?

כל כך קשה לנשוך את השפתיים ולשמור על איפוק ועל צלם אנוש נוכח הטבח שעשו הפלשתינים בבית משפחת פוגל; כל כך קשה לציונים ליברלים להשליט את הבנתם על תחושתם, ולהדוף את התביעה המובנת מאליה להטיל עונש מוות על רוצחים נתעבים וחריגים כאלה; וכל כך קשה להעניק לעקרונות עליונות על פני תחושת הלב ולהתנגד להטלת פיקוח על ארגונים מפוקפקים אשר מקבלים סיוע מ"הקרן החדשה לישראל".

היישר לזרועות הצד הרשע

ישראלים כמוני עושים כן בימים אדומים שכאלה, ואז באים ארגוני השמאל ומטילים עצמם היישר אל זרועות הצד הרשע. לא רק הסיור הזה בעוורתא שנועד להעליל על ישראל שמא אינה נוהגת כחוק, ולא רק ההתחמקות מלחזור בהם גם כשמתברר כי מדובר בלכידת רוצחים נתעבים, אלא בכל עניין ועניין.

אתמול התראיין בגלי צה"ל מישהו המכנה עצמו פעיל שלום, ובעברית בניב אמריקני הסביר כי מה לה לישראל שתתערב בהריגת פעיל השלום ויטוריו אריגוני בידי עמיתיו הפלשתינים. אמנם הם רצחו, אבל הכיבוש אשם.

אך אני, יהודי אחד מיני רבים, מקונן על הנעורים ואהבת המולדת וזיו העלומים שנכחדו בידי בני הבליעל הפלשתינים לפני כחודש באיתמר; ואני כאחד מיני יהודים ההולכים ופוחתים, מוסיף להתנגד להטלת עונש מוות עליהם, אבל כמה זמן יגבר ההיגיון על הלב? והתועלת על הצדק?

ואני, כאחד מיני יהודים שהופכים למיעוט מבוטל, מוסיף להתנגד לחקיקה המבקשת להגביל את חופש הפעילות הכספית של "הקרן החדשה לישראל", אבל שואל את העומדת בראשה, פרופ' נעמי חזן, אם לא הגיע הזמן שהיא - מרצונה ועל דעתה, ולא במצוות החוק אלא על פי נורמות אנושיות-יהודיות - תברר בינה לבין עצמה לאילו ארגונים רעים היא מזרימה כספים שנועדו למטרות טובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully