וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמאל הלאומי: "אביגדור ליברמן=פרעה מלך מצרים"

פנחס וולף

17.4.2011 / 20:23

לקראת חג הפסח, מחלקת תנועת "השמאל הלאומי" ספרון ובו סימנייה, עליה מוצגת תמונה של שר החוץ אביגדור ליברמן בדמות פרעה. "הגיע הזמן שליברמן יעשה חשבון נפש"

הדימוי של ליברמן בעיני תנועת "השמאל הלאומי" הוא: פרעה. בימים האחרונים התנועה מחלקת ברחבי הארץ ספרון ובו יסודות התנועה שבתוכו סימנייה, בה מופיע איור של שר החוץ אביגדור ליברמן בדימוי של פרעה מלך מצרים, שבליל הסדר שיחול מחר בערב העם היהודי יציין את סיום השעבוד ממנו. מתחת לאיור נכתב: "שלח את עמי" ובצד השני של האיור נכתב: "חג חירות שמח, השמאל הלאומי".

בנוסף לסימניות, פעילי התנועה מחלקים לעוברים ולשבים מנשר ובו תמונה של ראש הממשלה הראשון, דוד בן גוריון, כאשר צד אחד של פניו מוחלף בפנים של ליברמן, ומתחתיה מופיע חלק משיר: "לא אשתוק כי ארצי שינתה את פניה".

"אנחנו שמאלנים", כתוב במנשר, "נולדנו בארץ, היינו בתנועת נוער, שירתנו בצבא, עשינו מילואים, מלחמות, ואנחנו חושבים שחייבים לחלק את הארץ עכשיו. היום, לא מחר. אנחנו משוכנעים שבן גוריון צדק, שאנחנו כאן כי התנ"ך הוא שטר הבעלות שלנו על הארץ האהובה שלנו. אנחנו מתעבים חזירים קפיטליסטים ואנחנו מתרגשים כשהדגל מונף וכשתזמורת צה"ל מנגנת את 'התקווה'".

מהתנועה נמסר כי "הגיע הזמן שליברמן יעשה חשבון נפש, איך בייש כל ישראלי וישראלית בשנה האחרונה מעל כל במה בעולם ואיך עשה לכיסו בתפקידיו הממלכתיים. הישראלים לא כל כך אהבלים כמו שהוא חושב, ולאחר שהוא יועמד לדין יראו לו את הדרך הביתה לנוקדים". מלשכתו של ליברמן סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully