וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 17 שנה: מאסר עולם לתושב י-ם שרצח את אחותו

גלעד גרוסמן

17.4.2011 / 15:14

נביל אבו חדיר, רצח את אחותו בנוכחות ילדיה, בעקבות סירובה לדרישת המשפחה להעביר את ילדיה למשמורת בעלה לאחר שהתגרשה ממנו. היום נגזר עליו מאסר עולם

17 שנים לאחר שרצח את אחותו על רקע מה שמכונה "כבוד המשפחה", נידון הבוקר (ראשון) נביל אבו חדיר, בן 41 מירושלים, למאסר עולם. "הנאשם ביצע את הרצח בריש גלי, לאור יום, בתחנה מרכזית, כשהוא יודע ורוצה שהציבור יראה את מעשיו, וכיוון שידע היטב שהילדים נוכחים, ברור שרצה שהילדים יראו את מעשיו", כתבו השופטים בגזר הדין. הם חייבו אותו לפצות את שלושת ילדיה של אחותו ב-100 אלף שקל כל אחד.

מהכרעת הדין עולה, כי האחות, תגריד דיאב, שהיתה בת 23 כשנרצחה, התגרשה מבעלה, אולם סירבה לדרישת בני משפחתה, שרצו לחתן אותה מחדש, להעביר את ילדיהם המשותפים אל משפחת בעלה. כתוצאה מכך החליט אבו חדיר לרצוח אותה. הוא עקב אחריה, ובעת שהתכוונה לעלות לאוטובוס יחד עם ילדיה, אז בני 10, 8 ו-7, התנפל עליה ודקר אותה 23 פעמים.

"אמא שלי הייתה כל החיים בשבילי, היא כיסתה עלינו. אחרי שאמא שלי נפטרה לא נשאר לי אף אחד, הייתי בודדה", סיפרה היום בתה של דיאב, בשלב הטיעונים לרצח. "בן אדם חי בלי אמא שלו זה בעיה", הוסיף אחד מאחיה, "ראיתי אנשים בגיל 40, כשנפטרה אמא שלהם, הם בכו כמו ילדים בני 5. אמא שלי מתה מול העיניים שלי, הייתי בן 8. חיים קשים היו לי". עוד הוא סיפר כי הוא קרא לבתו על שם אמו.

"ילדי המנוחה העידו לפנינו ופירטו הנזקים הנפשיים, הרגשיים והאחרים שנגרמו להם עקב האירוע המחריד של רצח אמם לעיניהם וכיצד גדלו והתפתחו ללא אם. גם בלא חוות דעת מקצועית נקל להבין ללב הילדים ולהעריך כי סבלם היה רב, שכן רע וקשה לגדול ללא אם וקשה שבעתיים לגדול לאחר שילד ראה את אמו נדקרת לעיניו 23 דקירות", כתבו השופטים בגזר הדין. "מעשה כזה מותיר צלקות בלב ובנפש של כל בן אנוש, בוודאי בילדים קטנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully