וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: "השוטרים הנוקמים" ישתחררו לביתם

17.4.2011 / 7:00

לאחר שנוכה שליש מתקופת מאסרם ולאחר שהנשיא שמעון פרס החליט להקדים את המועד במספר ימים נוספים צפויים "השוטרים הנוקמים" מנהריה להשתחרר מבית הכלא ולבלות את החג בחיק משפחתם

לאחר כחצי שנת מאסר, צפויים "השוטרים הנוקמים" להשתחרר היום (ראשון) לביתם. ארבעת השוטרים - רמי מוסא, אלדד חדד, יוסי לוי ואשור, החלו לרצות את תקופת מאסרם בחודש אוקטובר האחרון לאחר שבית המשפט גזר עליהם שנת מאסר. הם הורשעו בעבירות של היזק בחומר נפץ, עבירות בנשק ומרמה וכן בהפרת אמונים.

השוטרים הורשעו בכך שהניחו מטעני חבלה מתחת למכוניתו של העבריין מיכאל מור ומתחת לאדן החלון בבית ששייך לו. זאת, כדי לנקום במור לאחר סדרת השלכות רימוני יד לעבר בתי שוטרים ואישי ציבור בנהריה, והחשש שמי מהם עלול להיות היעד הבא מצד מור ואנשיו.

ביום חמישי נענה נשיא המדינה, שמעון פרס, לבקשת השוטרים והחליט להקדים את מועד שחרורם בימים ספורים. החלטתו של הנשיא התקבלה לאחר שיום התקבלה החלטה בוועדת השחרורים של השב"ס לשחרר את הארבעה לאחר שריצו שני שליש מעונשם.

ההחלטה לקצר את מעצרם התקבלה, בין השאר, בעקבות הדו"ח שמצא ליקויים חמורים בהתנהלות המשטרה בטיפול בתלונות שלהם נגד העבריין מיכאל מור. גם השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ' תמך בשחרורם המוקדם.

עם זאת, פרס דחה את בקשת השוטרים למחיקת הרישום הפלילי שלהם אולם אימץ את המלצת שר המשפטים והורה על קיצור תקופת ההתיישנות בעניינם. רוחמה אשור, אשתו של רב-פקד יניב אשור, אמרה: "קיבלנו את ההודעה על שחרורם לקראת הפסח. אנחנו מאוד שמחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully