וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסירים התלוננו: בניו של מובארק מקבלים יחס מועדף

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

16.4.2011 / 9:16

נראה כי במקומות מסוימים במצרים עדיין מכבדים את הנשיא לשעבר: אסירים בכלא טרה התלוננו כי בניו של מובארק הכלואים במקום מקבלים ארוחות פאר, שמירה צמודה וביקורים פרטיים

האסירים בכלא 'טרה' זועמים על היחס המיוחד שזוכים להם העצורים עלא וגמאל מובארק, בניו של נשיא מצרים לשעבר חוסני מובארק. בשיחה עם העיתון המצרי "אל-מסרי אל-יום" הביעו היום (שבת) אסירים רבים מהכלא כעס על כך שגמאל ועלא, כמו גם יתר בכירי משטר מובארק העצורים בכלא, "מופלים לטובה מצד שלטונות הכלא וזוכים לפריבלגיות מפליגות".

"לא הגיוני שאותם בכירים לשעבר זוכים לקבל את מלוא זכויותיהם, אפילו בתוך הכלא", התלוננו האסירים בשיחה עם העיתון."שלטונות הכלא מתייחסים לבניו של מובארק, עלא וגמאל, באופן יוצא דופן לטובה שמעורר אפילו פרובוקציה: הם זוכים לשמירה הדוקה המלווה אותם כל הזמן, מתירים להם וליתר הבכירים ביקורים פרטיים, הם מקבלים ארוחות מהמלונות היוקרתיים באזור והם מקבלים עיתונים ממשרד הכלא".

השבוע הורתה הפרקליטות במצרים לעצור את עלא וגמאל מובארק ל-15 יום. השניים הוכנסו לכלא 'טרה' שליד קהיר, שם נמצאים כבר יתר בכירי השלטון לשעבר, כגון ראש הממשלה לשעבר אחמד נזיף, שר הפנים לשעבר חביב עאדלי ואישי ציבור נוספים.

ביום חמישי דיווח העיתון המצרי 'אל-אהראם' כי השניים הגיעו לכלא בשעה חמש בבוקר, ומיד הוחרמו מהם מכשירי הטלפון הנייד שלהם. בשבע בבוקר הם פגשו בחצר הכלא רבים מבכירי משטרו של אביהם לשעבר, ובהם ראש הממשלה לשעבר אחמד נזיף, שר הפנים חביב עאדלי, ושרים נוספים ואנשי עסקים שהתאספו סביב השניים ודרשו בשלום אביהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully