וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ נפגש עם הרצוג לשיחת הבהרה: "הפרשה סגורה"

15.4.2011 / 0:01

יום לאחר הסערה שפרצה בעקבות התבטאות שיוחסה לח"כ יצחק הרצוג, לפיה הוא כינה את ח"כ עמיר פרץ "מרוקאי ואגרסיבי", יישרו השניים את ההדורים. "זו לא סולחה, כי לא היה ריב"

שני המועמדים לראשות מפלגת העבודה, חברי הכנסת יצחק (בוז'י) הרצוג ועמיר פרץ, נפגשו אמש (חמישי) על מנת ליישר את ההדורים ביניהם, עקב הפרסום של מסמכי אתר ההדלפות ויקיליקס, לפיהם הרצוג כינה את פרץ "מרוקאי ואגרסיבי".

בתום הפגישה שארכה כשעה, הודיע פרץ כי הוא מקבל את הבהרותיו של הרצוג וכי הוא רואה את הפרשה כסגורה. "אני מתכוון לפעול בכל כוחי למען אחדות המפלגה, ולנהל את הבחירות הפנימיות תוך התמקדות בנושאים החשובים למדינת ישראל", אמר פרץ. מקורביו של פרץ הוסיפו כי לא מדובר בסולחה, משום שלא היה שום ריב.

"הייתה פגישה טובה, זה מאחורינו", אמר הרצוג ביציאתו והוסיף כי "טובת המפלגה מחייבת שנדע לעבוד יחדיו גם ביום שאחרי".

אתמול פרסם עיתון "הארץ" מסמך של אתר ההדלפות ויקיליקס, שממנו עלה כי בשנת 2005 אמר הרצוג לדיפלומט האמריקאי רוברט דנין כי "עמיר פרץ נתפס כאגרסיבי ומרוקאי". עם זאת, לפי הפרסום, הרצוג אמר כי המצב השתפר בעקבות הרשימה "המצוינת", לדבריו, שהציגה העבודה לכנסת, "אשר כוללת חברים אשכנזים, כדי לאזן את הרקע הספרדי של פרץ".

הדיפלומט האמריקאי דנין, הכחיש הבוקר את ההתבטאות שיוחסה להרצוג בוויקיליקס. "הרצוג לא אמר דבר גזעני או ביקורתי נגד מרוקאים בכלל או פרץ בפרט", סיפר דנין בראיון לגלי צה"ל. "להפך, הוא תמך באפשרות שפרץ ינהיג את מפלגת העבודה".

(עדכון ראשון: 20:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully