וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי הנרצחת בת"א זועמים: "לפרסם את שם הרוצח"

איילה חננאל

14.4.2011 / 17:43

ביהמ"ש נעתר לבקשת משפחת הגבר שירה למוות בבת זוגו והתאבד, והוציא צו איסור פרסום על זהותם. הדבר עורר את זעם קרובי הנרצחת: "צריך להגיד שהוא רצח ושיש לו מה להסתיר"

אבי כהן

צילום: דניאל בוק ואבי כהן, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

בית המשפט המחוזי לענייני משפחה בתל אביב, הוציא בצהריים (חמישי) צו איסור פרסום על שמה של האישה שנרצחה הבוקר ברחוב לוי אשכול בעיר. הצו הוצא לבקשת משפחתו של בן הזוג ששם קץ לחייו, לאחר שירה למוות באישה. גם שמו של בן הזוג, נאסר לפרסום. לאחר שירה בחברתו, ירה בן זוגה גם בעצמו ונפצע באורח קשה. כעבור זמן קצר הוא מת בבית החולים איכילוב.

משפחתו של בן הזוג ביקשה להוציא את צו איסור הפרסום במעמד צד אחד, וזאת מבלי לערב בהחלטה את משפחת הנרצחת. הדבר עורר זעם רב בקרב משפחתה וקרוביה של הנרצחת. "הוא לא בן אדם, וצריך להגיד שהוא רצח ושיש לו מה להסתיר", אמרה חברה של הנרצחת לוואלה! חדשות.

חברותיה של הנרצחת שמתקשות עדיין לעכל את האירוע המזוויע. אחת מהן אמרה כי "היו לנרצחת חיים קונבנציונאליים והיא נהגה למצות אותם עד תום. היא אהבה לטייל ולעזור והייתה בעמדה בכירה בחברת הייטק. רק אתמול שוחחתי איתה בטלפון ולמרות מה שחשבנו או קיווינו, היא לא התכוונה לעזוב את בן זוגה בחג".

"רצתה לחזור לגרוש שלה"

חברה נוספת של הנרצחת הוסיפה כי "דיברנו על סדר הפסח שהיה אמור להתקיים אצלה עם 14 אורחים. הבת שלה הגיעה במיוחד מחו"ל לסדר עם בעלה. הנרצחת רצתה לחזור לגרוש שלה, הם התגרשו רק לפני שנה, לאחר שהיו יחד מאז התיכון".

החברות ביקשו גם להעביר מסר לנשים אחרות שעלולות להיקלע לטרגדיה דומה. לדבריהן, "צריך לבדוק מי בן הזוג שלך עד הסוף ואם יש סממן כזה או אחר, מיד לעזוב". החברות הדגישו כי לא ידעו על סימן מקדים לאירוע הטרגי, אך יחד עם זאת ציינו כי הנרצחת העדיפה לשמור על דיסקרטיות ולהימנע מלשתף את קרוביה בכל. "לא הייתה נורת אזהרה או 'כתובת על הקיר', אבל אף אחד לא תיאר לעצמו שבן הזוג מסוגל לעשות כזה דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully