וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהרגה בדרך חזרה מהשחרור ממג"ב - ואיבריה ייתרמו

עידן אבני

14.4.2011 / 15:14

הוריה של שחר גבאי שנהרגה בתאונת דרכים בדרכה חזרה מהבקו"ם לאחר שחרורה ממג"ב, החליטו לתרום את איבריה. "נמנע מכמה משפחות את הסבל שאנחנו עברנו"

שחר גבאי, שוטרת מג"ב שנפצעה אנושות בתאונת דרכים בדרכה חזרה מהבקו"ם שלשום, מתה אמש (חמישי) מפצעיה בבית החולים רמב"ם בחיפה. רכבה התנגש במשאית בצומת עילבון שבכביש 65 והרופאים שנאבקו על חייה, נאלצו לקבוע את מותה.

אביה של שחר, יעקב גבאי, סיפר כי "התחילו להגיע אליי רסיסי מידע שהרכב שלי היה מעורב בתאונה. הגעתי לרמב"ם והרופאים אמרו לי שיש פלונית בת בערך 20 ואמרתי שהבת שלי הייתה בגיל הזה. הם אמרו לי שהמראות קשים. נכנסתי לחדר ההלם ומיד זיהיתי אותה". הוריה של שחר החליטו לתרום את איבריה. יעקב אמר כי "בשלב הזה לא מעניין אותנו, לא דת, לא גיל לא לאום. בהמשך אני מעריך שנשמח לפגוש את מי שאיבריה של שחר הצילו את חייו. ביקשנו שלא תהיה הגבלה למי יתרמו, אם נצליח למנוע מכמה משפחות את הסבל שעברנו ביומיים האחרונים, הצלחנו".

אמה של שחר, רחלי, הוסיפה כי "במותה כמו בחייה, היא הייתה מסודרת. היא השאירה מתנה לאחותה שחגגה יום הולדת. סידרה את כל התמונות במחשב לפי תיקיות ודאגה שהכל יהיה מסודר". שחר היתה הבת הראשונה שנולדה ביישוב חד נס שברמת הגולן. לשחר אח, סער, בן 26 ואחות, הדר, חיילת בת 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully