וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקצב העונש: "השוטרים הנוקמים" יחגגו פסח בבית

14.4.2011 / 14:01

נשיא המדינה הורה להקדים במספר ימים את שחרורם של הארבעה לאחר שבשב"ס הוחלט לנכות שליש מתקופת מאסרם. כך, הם יוכלו לחגוג את הפסח עם משפחותיהם

"השוטרים הנוקמים" יחגגו את הפסח בביתם: נשיא המדינה, שמעון פרס, נענה לבקשתם והחליט להקדים את מועד שחרורם בימים ספורים. החלטתו של הנשיא התקבלה לאחר שאתמול (רביעי) התקבלה החלטה בוועדת השחרורים של השב"ס לשחרר את הארבעה לאחר שריצו שני שליש מעונשם.

ההחלטה לקצר את מעצרם התקבלה, בין השאר, בעקבות הדו"ח שמצא ליקויים חמורים בהתנהלות המשטרה בטיפול בתלונות שלהם נגד העבריין מיכאל מור. גם השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ' תמך בשחרורם המוקדם.

עם זאת, פרס דחה את בקשת השוטרים למחיקת הרישום הפלילי שלהם אולם אימץ את המלצת שר המשפטים והורה על קיצור תקופת ההתיישנות בעניינם. רוחמה אשור, אשתו של רב-פקד יניב אשור, אמרה: "קיבלנו את ההודעה על שחרורם לקראת הפסח. אנחנו מאוד שמחים".

ארבעת השוטרים - רמי מוסא, אלדד חדד, יוסי לוי ואשור, החלו לרצות את תקופת מאסרם בחודש אוקטובר האחרון לאחר שבית המשפט גזר עליהם שנת מאסר. הם הורשעו בעבירות של היזק בחומר נפץ, עבירות בנשק ומרמה וכן בהפרת אמונים. השוטרים הורשעו בכך שהניחו מטעני חבלה מתחת למכוניתו של העבריין מיכאל מור ומתחת לאדן החלון בבית ששייך לו. זאת, כדי לנקום במור לאחר סדרת השלכות רימוני יד לעבר בתי שוטרים ואישי ציבור בנהריה, והחשש שמי מהם עלול להיות היעד הבא מצד מור ואנשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully