וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולה בסורוקה: "למה השביתה על הגב שלי?"

רמי שני

14.4.2011 / 13:26

שביתת הרופאים הנמשכת מתסכלת את החולים המצפים לניתוח. למרות התמיכה העקרונית בשביתה, מתלונן שלום קימל המצפה לניתוח על "הטרטור והסבל הרב" שנגרם לו

חולים המאושפזים בבית החולים סורוקה בבאר שבע הגיעו אל סף יכולת הסיבולת שלהם. "כל יום אומרים לי ש'מחר הניתוח', אבל יש כאן שביתה ואף אחד לא עובד", אמר היום (חמישי) בזעם שלום (שולי) קימל, תושב מושב מסלול שבנגב, המאושפז מזה מספר ימים לאחר שנפגע והוא אמור לעבור ניתוח באגן. "מכניסים אותי למצב של צום כהכנה לניתוח ואחרי הרבה שעות של המתנה, מודיעים לי שמבטלים לי את הניתוח. אני רוצה פשוט לעלות על הגג של בית החולים ולקפוץ משם. ככה אולי יפסק הסבל שלי", אמר קימל.

קימל, השוכב בבית החולים כבר ארבעה ימים, אמר כי הוא אינו מסוגל עוד לשאת את הכאבים בגבו. הוא נפצע ושבר את האגן בעת שנפל במהלך הליכה בוואדי סמוך למקום מגוריו. "לא יכול להיות שככה מטרטרים אותי. זה שיש שביתה זה בסדר, אבל זה לא יכול להיות על חשבוני. כל יום מחדש, כבר שלוש פעמים, הכינו אותי לניתוח שאני צריך לעבור וברגע האחרון הוא מתבטל". הוא מבין את מאבק הרופאים, אבל הסבל שלו הפך להיות בלתי יתואר. "אי אפשר להתנהג ככה אל אנשים. זה לא אנושי. אני לא יכול להבין למה אני צריך להיות הקורבן של השביתה הזאת", אמר.

מבית החולים נמסר בתגובה כי בעקבות עיצומי הרופאים והשביתה שהיתה השבוע, בוצעו ניתוחי חירום בלבד בימים אלו. הדבר גרם להמתנה ואנחנו עושים כל מאמץ לבצע בהקדם את הניתוחים שנדחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully