וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדי נחל עוז לנשיא: "לא יכולים לשחק כדורגל"

רמי שני

14.4.2011 / 12:30

נשיא המדינה, שמעון פרס, הפתיע את ילדי נחל עוז כשהגיע לביקור יום אחרי שנאלץ לבטל ביקור מתוכנן. "אנחנו ננצח את הטרור גם ניצחון מוסרי, אני מודה לכם על כך שאתם כאן", אמר פרס

לאחר שאתמול התאכזבו תושבי קיבוץ נחל עוז מביטול הביקור המתוכנן של נשיא המדינה, פינה הבוקר (חמישי) שמעון פרס את לוח הזמנים שלו ויצא לביקור מיוחד בקיבוץ. הנשיא התייצב במועדון לחבר, שוחח עם ילדי הקיבוץ אשר סיפרו לו על החודש האחרון שעבר עליהם תחת ירי הטילים, שמע מחברי הקיבוץ על חיי היום יום באחד האיזורים המאוימים ביותר בישראל. הנשיא גם הרים כוסית לרגל חג הפסח ונטע עץ, כמיטב מסורת נחל עוז, במקום נפילת הפצמ"ר ב-8 באפריל.

שי, אופיר וחן, תלמידי כיתה ד' בקיבוץ, שיתפו את הנשיא בחוויותיהם. "אנחנו כבר למעלה משבועיים חיים בתוך הממ"ד, אסור לנו לשחק כדורגל או לקפוץ במגרש המשחקים כמו כל הילדים הרגילים במדינת ישראל ואנחנו מרגישים פחד אמיתי בלב. רצינו לשתף אותך כבוד הנשיא במה שעובר עלינו ושתדע שאנחנו ילדים חזקים, שלא נזוז מכאן, אבל אנחנו לא חיים בצורה שווה לכלל ילדי ישראל", אמרו הילדים.

"אתם הגיבורים האמיתיים של מדינת ישראל", אמר פרס לילדי הקיבוץ. "אנחנו ננצח במלחמה נגד הטרור לא רק ניצחון צבאי אלא גם ניצחון מוסרי. אני מחזק את ידיכם ומודה לכם, שלמרות כל הקשיים בחרתם להמשיך לחיות כאן". הנשיא הבטיח לחברי הקיבוץ ולראש המועצה כי יסייע לקיבוץ בכל הקשור להרחבת הקליטה, להבאת משקיעים ומשאבים ולקידום פיתוח התשתיות במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully