וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח שניים בגלל מראת מכונית שבורה

14.4.2011 / 11:00

ואהיל חיט, תושב טירה בן 40, מואשם כי רצח את בן דודו וכן אדם נוסף בעקבות תאונת דרכים קלה בה נשברה מראת מכוניתו. חיט דרש מהנהג הפוגע פיצוי במזומן והעיכוב בתשלום הוביל לרצח

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש כתב אישום נגד ואהיל חיט, בן 40 מטירה, הנאשם שרצח שני בני אדם. חיט מואשם כי רצח את השניים בעקבות תאונת דרכים קלה, בה נפגעה המראה במכוניתו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד גבריאלה ליברמן-קובי מפרקליטות מחוז מרכז, בספטמבר 2007 נסע חיט בג'יפ שלו בדרך עפר מקלנסוואה לכיוון טירה, יחד עם שלושה אנשים נוספים. בשלב מסוים חלפה על פניו משאית, שפגעה במראה של הג'יפ. נהג המשאית ניגש לחיט וביקש למסור לו את פרטיו, אולם חיט דרש ממנו שישלם לו במקום 500 שקלים עבור הנזק שנגרם למראה.

לטענת הפרקליטות, נהג המשאית השיב שאינו נושא כסף מזומן, אולם אמר לחיט כי אם יתלווה אליו לביתו הוא ימסור לו את הכסף. בתגובה, חיט ושניים מהנוסעים האחרים יצאו מהרכב והחלו להכות את הנהג. אמו של הנהג, שנסעה עימו, התחננה בפני השלושה שיפסיקו להכות את בנה, ואף נתנה להם צמיד זהב בתמורה. מאוחר יותר נסע נהג המשאית יחד עם חמישה מבני משפחתו לטירה, על מנת לשלם לו עבור הנזק שנגרם למראה וליישר עמו את ההדורים. בהגיעם לאזור מגוריו של חיט, הם פגשו את בן דודו, לואיי חיט, והסבירו לו את סיבת בואם. אז הגיע חיט, יצא ממכוניתו כשאקדח בידו, כיוון את האקדח לעבר השישה וצעק ,"היכן הוא? היכן הוא?".

לפי כתב האישום, בן הדוד רץ לקראת חיט וביקש להרגיעו, אולם חיט ירה בפניו. לאחר מכן החל לירות לעבר השישה, שניסו להימלט. שלושה כדורים פגעו באחיו של נהג המשאית, פארס עודה, והוא נהרג במקום. דודו ובן דודו של נהג המשאית נפצעו אף הם. לואיי מת מפצעיו כעבור מספר ימים. חיט נמלט מהמקום, ונעצר רק לפני כשלושה שבועות. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully