וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח והתאבדות בת"א: ירה בזוגתו והתאבד

איילה חננאל ואריאל נוי

14.4.2011 / 11:47

גבר ואישה נמצאו הבוקר ירויים בביתם ברחוב לוי אשכול בצפון ת"א ע"י בתה בת ה-18 של האישה שמתה מפצעיה. הגבר פונה במצב קשה מאוד לביה"ח ומאוחר יותר מת מפצעיו אף הוא

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

חשד לרצח והתאבדות בצפון תל אביב: גבר ואישה, זוג פסיכיאטרים בני 51, נמצאו הבוקר (חמישי) ירויים בבית ברחוב לוי אשכול בשכונת ל' שבצפון תל אביב. פרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי אולם לאחר ניסיונות החייאה, מתה האישה מפצעיה. הגבר פונה לבית החולים איכילוב בעיר כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה מאוד ולאחר מספר שעות מת מפצעיו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התקרית כאשר אמו של הגבר והגרוש של האישה יתנו עדות במשטרה.

בתה בת ה-18 של האישה היא שהזעיקה את מד"א והמשטרה לאחר שהתעוררה הבוקר, נכנסה לחדר השינה של אמה ומצאה אותה ירויה במיטה כשבן זוגה שכוב על הרצפה לצד המיטה. היא סיפרה כי התקשרה קודם לכן לאביה, ואמרה: "אמה נרצחה". לשוטרים, אמרה כי במהלך הלילה שמעה רעש חשוד אך לא ייחסה לו חשיבות ונשארה לישון בחדרה. שכנים מספרים כי מערכת היחסים בין בני הזוג ארכה מספר חודשים בלבד. האישה השאירה שלושה ילדים.

עם הגעתם לדירה, פרצו השוטרים את הדלת ומצאו את בני הזוג כשהם ירויים והאקדח מוטל לצד הגבר. נסיבות התקרית עדיין אינן ברורות אולם המשטרה פתחה בחקירה. ד"ר פיני הלפרין, מנהל חדר המיון באיכילוב מסר לוואלה! חדשות כי "הגיע אלינו בחור כבן 45 פצוע קשה מאוד בראשו, כרגע הוא נכנס לבדיקות CT והערכות כיצד לטפל בו בהמשך".

מתווך דירות בשכונה שהגיע לבניין לאחר ששמע על האירוע סיפר אודות הזוג: "הם הגיעו למשרד שלי לפני כשמונה חודשים במטרה לחפש דירה משותפת, נראו כמו זוג נחמד ונורמטיבי עם חיוך על הפנים, אבל כשמישהו מחייך אף פעם לא ניתן לדעת מה מסתתר מתחת. הם היו נראים כמו זוג אוהב לא ציפית שכך זה יסתיים".

עדכון ראשון - 8:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully