וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגי הדס פורש מתפקיד השליח למו"מ על גלעד שליט

אריאל נוי

14.4.2011 / 0:05

לאחר כשנתיים בהן היה שליחו של נתניהו למו"מ לשחרור החייל החטוף, הודיע הדס כי הוא מסיים את התפקיד, מסיבות אישיות. במטה המאבק טוענים: "הוכחה שנתניהו כשל כישלון חרוץ"

חגי הדס, הנציג מטעם ראש הממשלה בנימין נתניהו לעניין החזרת החייל החטוף גלעד שליט, מסיים את תפקידו. כך דווח אמש (רביעי) בערוץ 2. על פי הדיווח, הדס, המכהן בתפקיד כשנתיים, החליט על צעדו מתוקף נסיבות אישיות בשל מחויבות משפחתית. הדס מסר שלשום את הודעתו למתווך הגרמני ואתמול למשפחת שליט.

הדס עצמו הגיב הערב לפרסום בערוץ 2 והבהיר כי לא התפטר - אלא רק סיים את כהונתו. "סיכמתי מראש עם ראש הממשלה על תקופת עבודה של שנתיים, בשל התחייבות משפחתית", אמר הדס בהבהרה שהועברה מלשכת ראש הממשלה. לדברי הדס, "תקופה זו מסתיימת בימים אלה, ואשאר בתפקיד עד שיימצא לי מחליף". עוד ציין הדס, כי "בשנתיים האחרונות עבדתי עם ראש הממשלה, שהוביל מדיניות נמרצת ורבת פעילות לשחרורו של גלעד שליט – ושאת רובה לא ניתן לחשוף. אני תומך תמיכה מלאה בדרך שהוביל נתניהו, וחשבתי שיהיה זה נכון לעדכן את הגורמים מולם עבדתי על סיום תפקידי הצפוי".

במאהל המאבק למען שחרור שליט קיבלו בהלם את ההודעה של הדס. נעם שליט סירב להגיב לדברים, אך אמר כי עודכן מראש על ההתפטרות. לעומתו, גורמים במאהל סיפרו כי הייאוש נמצא בכל מקום. שמשון ליבמן, ראש מטה המאבק למען שחרורו של שליט, מסר הערב לוואלה! חדשות בעקבות הודעת הדס: "אני מודה לחגי הדס על מאמציו. כמתאם הוא היה יכול היה לפעול רק במסגרת המנדט שקיבל. התפטרותו מוכיחה שראש הממשלה נכשל כישלון חרוץ בהתחייבותו כביכול עוד בהיותו באופוזיציה. להתפטרות יש מסר: לא קיבלתי את הכלים הדרושים להשבתו של גלעד".

ראש המוסד לשעבר דני יתום, אמר בתגובה להחלטת הדס כי "חגי הוא איש מצוין ועשה כמיטב יכולתו כדי להביא לשחרור גלעד שליט. אני יכול להניח שהוא מאוד לא היה מרוצה כתוצאה מכך שלא קיבלו את עמדותיו .הוא כבר כמעט הגיע להסכם עם חמאס, אבל נתניהו לא קיבל את עמדתו. להערכתי הוא הרגיש שמצרים את צעדיו והוא לא יכול להביא לידי ביטוי את הדרך שבה הוא מאמין ולכן הוא עזב. זה מוכיח שהממשלה לא עושה מספיק לשחרר את גלעד שליט".

(עדכון ראשון: 20:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully