וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: זעמו על חייל שאיחל "ערב רע" - ועקרו עינו

13.4.2011 / 15:39

שני תושבי מזרח ירושלים מואשמים בתקיפת חייל ש"העז" לומר להם "ערב רע". השניים היכו את החייל ועקרו את עינו בעזרת חפץ חד. עוד נטען באישום, כי התקיפה נמשכה גם לאחר שהחייל התמוטט

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד שני תושבי מזרח העיר, הנאשמים בעבירה של חבלה בכוונה מחמירה, לאחר שלטענת הפרקליטות, עקרו את עינו של חייל רק מפני שאמר להם "ערב רע".

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ענת ארוסי-כהן מפרקליטות מחוז ירושלים, בחודש ינואר הגיעו מהדי אבו עצב וקטין ששמו אסור לפרסום, לגן בשכונת פסגת זאב, יחד עם שני אנשים נוספים שזהותם אינה ידועה כשברשותם בקבוקי אלכוהול מהם שתו. בשלב מסוים פנה הקטין אל המתלונן, ששהה בגן יחד עם חמישה מחבריו, ואמר לו "ערב טוב". המתלונן אמר בתגובה "ערב רע". הקטין שאל את המתלונן מדוע הוא עונה כך, ואז המתלונן אמר לו "היה לי שבוע רע בצבא". הקטין פנה אל החייל ואמר לו "כדאי לך להיזהר ממני בגלל שיש לי עבר פלילי והשתחררתי מהכלא רק לאחרונה".

לטענת הפרקליטות, עובר אורח שחלף במקום ניסה להרחיק את שני הנאשמים מהמקום, אבל הם שבו והסתערו לעבר המתלונן וחבריו, כשהם שואלים את החייל "למה אמרת ערב רע?". אחד מהנאשמים אחז בבקבוק זכוכית וחבט באמצעותו בעוצמה בראשו של החייל עד שהבקבוק התנפץ, בעוד הנאשם השני חובט בראשו של המתלונן באמצעות בקבוק אחר. לאחר מכן החדיר אחד הנאשמים כלי חד היישר לעינו הימנית של החייל ועקר אותה ממקומה. החייל התמוטט, אולם שני הנאשמים, יחד עם שני חבריהם, המשיכו לבעוט בו ולהכותו בכל חלקי גופו. מיד לאחר מכן נמלטו בריצה מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully