וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה רשת החשודה בסחיטת מיליונים ממהמרים

איילה חננאל

13.4.2011 / 12:09

לפני כשלושה שבועות עצרו חוקרי ימ"ר תל אביב שישה תושבי אור יהודה בחשד כי סחטו באיומים והשתלטו על נכסים של אנשים שלוו מהם כסף לצורך הימורים. היום תוגש נגדם הצהרת תובע

הותר לפרסום: שישה חשודים תושבי אור יהודה נעצרו לפני כשלושה שבועות על ידי מפלג התשאול של ימ"ר תל אביב בחשד לסחיטה באיומים בשוק ההימורים, בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים. נגד השישה נוהלה חקירה סמויה במשך מספר חודשים בשיתוף האגף למאבק בפשיעה מאורגנת ברשות המסים. במהלך החקירה תושאלו כ-150 מתושבי העיר, חלקם אנשי עסקים שעל פי החשד נפלו קורבן למעשי החבורה.

מהחקירה עלה כי ששת החשודים פעלו ככנופיה מאורגנת באזור המרכז, ניהלו הימורים והעניקו הלוואות בריבית גבוהה בשוק האפור. כאשר היו נקלעים הלווים לחובות, היו החשודים מאיימים על הלווים באלימות ולעיתים אף זרקו רימונים לעבר בתיהם. בנוסף היו אנשי החבורה משתלטים לכאורה על חשבונות הבנק של הלווים ונכסיהם – בין היתר דירות יוקרה וכלי רכב. בנוסף הם פתחו על שמם חשבונות בנק נוספים ושיעבדו על פי החשד את כל רכושם. בנוסף, חשודים חברי הכנופיה בהעלמת מס והלבנת הון בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים. היום הוגשה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום בבית המשפט השלום בתל אביב.

בפרשה אחרת שנחשפה בחודש שעבר, פשטו שוטרי ובלשי ימ"ר חוף על בתי 22 חשודים, כולם עבריינים בכירים, שלטענת המשטרה השתייכו לארגון פשע שעסק בהלבנת הון בהיקף מיליוני שקלים ברחבי הארץ. במסגרת המבצע נעצרו 13 חשודים בבתיהם בחיפה, בנשר, בעתלית ובתל אביב. המעצרים בוצעו לאחר חודשים של חקירה סמויה, שכללה בין היתר מעקבים והאזנות סתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully