וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בתקיפת הצעירה בת"א: "לא נותנים לי לישון"

איילה חננאל

12.4.2011 / 17:32

מעצרו של החשוד בתקיפת הצעירה בשדרות ח"ן בתל אביב לפני כחדשיים הוארך בפעם השנייה, בשלושה ימים נוספים. המשטרה: "התקדמות משמעותית בחקירה". פרקליטו: "לא נותנים לו לישון"

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שלישי) בשלושה ימים את מעצרו של החשוד בתקיפת הצעירה בשדרות ח"ן בעיר לפני כחודשיים. הוא חשוד כי ארב לה, דקר אותה בכל חלקי גופה ושיסף את גרונה. זהותו של החשוד טרם הותרה לפרסום בהתאם לבקשת פרקליטו, עו"ד אורי קינן.

במהלך הדיון בהארכת מעצרו של החשוד, טענו נציגי המשטרה כי מאז הארכת מעצרו הקודמת חלה התקדמות משמעותית בחקירה. לדבריהם, במהלך הימים בהם היה עצור, נחקרו מספר עדים ממקום עבודתם המשותף של הקרבן והחשוד בעמותת "לחופש נולד", אשר סיפרו כי שמעו ממנו שהוא מעוניין לפגוע בה בנקמה על פיטוריו.

עו"ד קינן המשיך להכחיש את החשדות המיוחסים למרשו, ואף טען לפעילות פסולה מצדה של המשטרה במהלך החקירה. "אבקש מהמשטרה להפסיק להטריד את הלקוח שלי", אמר קינן. "לא נותנים לו לישון ומעבירים אותו מתא לתא באמצע הלילה".

לטענתו, במהלך ימי החקירה הובאה אמו של החשוד לפגוש אותו במטרה להפעיל עליו לחץ נפשי. "לשים את אמו בוכה מולו ולאפשר לה לחבק אותו - יש דברים שלא עושים", אמר. נציג המשטרה אישר את דבריו של קינן והוסיף כי "היא זאת שרצתה לחבק את בנה, בפעם הבאה לא נאפשר זאת".

בשלב מסוים בדיון פנה החשוד אל השופטת, דורית רייך שפירא, והביע את חפותו. "אני נתון ללחץ נפשי כבד מצדם של החוקרים שמבקשים ממני בלי סוף להודות. להודות על מה? על זה שאני חף מפשע?". שפירא, החליטה לקבל באופן חלקי את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בשישה ימים, והאריכה אותו בשלושה ימים בלבד. "מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים ביסוס לחשד הסביר המיוחס לחשוד וכי החקירה מתקדמת ומחזקת את החשדות", כתבה שפירא בהחלטתה. "יחד עם זאת התקופה המבוקשת להארכת המעצר על ידי המשטרה ארוכה מדי". שפירא גם הנחתה את הרשויות לאפשר לחשוד מנוחה בהתאם לנהלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully