וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירלי שבה הביתה: "תודה לאלוהים שנתן לי לחיות"

אריאל נוי

12.4.2011 / 11:43

שבועיים לאחר שאושפזה בשל אי ספיקת כבד, שוחררה שירלי מרדר מבית החולים בילינסון. שירלי הודתה לכל מי שהביע תמיכה במאבקה והודיעה כי חתמה על כרטיס "אדי"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

נרגשת והמומה סביב ההמולה התקשורתית סביבה, עזבה הבוקר (שלישי) שירלי מרדר את בית החולים בילינסון בפתח תקווה. שירלי בת ה-27 אושפזה לפני שבועיים בבית החולים בשל אי ספיקת כבד, שנגרם מנטילת תרופה לשיכוך כאבים מסוג "נורופן".

"אני מאוד מאוד מתרגשת ואני רוצה להגיד תודה לכל הציבור שתמך בי ודאג והתפלל לשלומי", אמרה שירלי בצאתה מבית החולים. "תודה לכל כלי התקשורת שפרסמו את הסיפור שלי ושבזכותם כל כך הרבה אנשים פנו ורצו לעזור לי ולמשפחה שלי. כמובן תודה לכל הצוות הרפואי שעשו עבודה מדהימה וטיפלו בי".

שירלי הוסיפה כי "אני עדיין לא מעכלת את כל מה שקרה, זה לא נתפס. יש לי הרבה ימים מחוקים ואני לא יודעת מה קרה ורק מסיפורים שסיפרו לי קשה לעכל הכל... מאוד חשוב לי להודות לכולם ותודה לאלוהים שנתן לי עוד הזדמנות לחיות. אני עדיין חלשה ויש לי ימים טובים יותר ופחות. אני צריכה לעבור עוד טיפולים ארוכים והחלמה ארוכה בבית עד שהכבד יחזור לעצמו, בתקווה שבכל יום המצב ישתפר עוד קצת".

פרופ' זיו בן ארי, מומחית למחלות כבד בבית החולים, אמרה לוואלה! חדשות כי "השיקום של שירלי עוד ארוך ויימשך עוד כחודשיים. כמו כן אני רוצה להרגיע את הציבור שלא צריך להיכנס לפאניקה בגלל נטילת נורופן או אקמול, פשוט צריך לקחת את זה במינונים הנכונים ובכמות הנכונה".

לפני שעזבה את בית החולים חתמה שירלי על כרטיס "אדי", לעידוד תרומות איברים. "מיד כשחזרתי להכרה רציתי לחתום על הכרטיס, מאוד חשוב לי להעלות את המודעות לנושא ההתרמות". לגבי תוכניותיה הקרובות אמרה שירלי כי "בחודשים הקרובים אני מתכוונת רק לנוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully