וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעוד שש שנים: בית חולים ממוגן באשדוד

פנחס וולף ואריאל נוי

12.4.2011 / 0:04

בהכרזה על הקמת בית החולים באשדוד, הדגיש שר האוצר כי המרכז החדש יהיה ממוגן מפני רקטות. המרכז אמור לקום בתוך שש שנים, ובפרויקט יושקעו 497 מיליון שקלים

בשבועות הקרובים ייחתם הסכם בין המדינה לבית החולים "אסותא" שזכה במכרז להקמת המרכז הרפואי החדש באשדוד כאשר המדינה תשקיע בפרויקט 497 מיליון שקלים. כמו כן, בית החולים החדש יהיה ממוגן מפני ירי רקטות - ויהפוך בכך למוסד הרפואי הראשון מסוגו במדינה.

"אתמול בלילה הסתיים בהצלחה מכרז להקמת בית החולים, שבו יהיו חדר מיון, 300 מיטות וחדר יולדות. זה יהיה בית חולים מודרני ומתקדם מהשורה הראשונה", אמר אתמול (שני) שטייניץ בהכרזה החגיגית על הקמתו. "זו המחויבות שלנו - לבנות ולהיבנות בארץ ישראל. חודש לאחר כניסתי לתפקיד, החלטתי על הקמת בית החולים, ועכשיו מתחיל שלב מהביצוע. מתבקש שבעיר מפותחת כמו אשדוד יהיה בית חולים. מעבר להיבט הבריאותי, יש חשיבות גם מבחינה תעסוקתית".

חברת "אסותא" הנמצאת בבעלות קופת החולים "מכבי" הביעה שביעות רצון על כך שנבחרה להיות זו שתקים את המרכז הרפואי. פרופ' שוקי שמר, יו"ר אסותא, מסר כי הוא מברך על ההחלטה. "זהו רגע היסטורי בחיי הרפואה ומערכת הבריאות בישראל. "אסותא" מתחייבת לבנות בית חולים שיהיה לרווחת תושבי אשדוד והסביבה עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, מערכות מקוונות ומתוחכמות ושילוב רפואה מודרנית לקהילה"

בית החולים באשדוד צפוי לכלול, בין היתר, חדרי מיון, חדרי ניתוח משוכללים, מחלקת נשים ויולדות, מחלקות ילדים, פנימית, כירורגית, אורתופדיה ואונקולוגיה.

(עדכון ראשון: 21:21, 11.04.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully