וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז נזרי נבחר למשנה היועמ"ש בתחום הפלילים

11.4.2011 / 19:43

ועדת האיתור למילוי משרת המשנה ליועמ"ש הכריזה על מינויו של מי שכיהן כעוזרו של וינשטיין לתפקיד המשנה שלו בתחום הפלילים. נזרי אמר בעבר כי "מתנחלים עושים נגדי דמוניזציה"

עוזרו של היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד רז נזרי, נבחר היום (שני) לתפקיד המשנה ליועץ המשפטי לממשלה בתחום הפלילים, במקומה של עו"ד רחל גוטליב שפרשה מתפקידה. מדובר באחד התפקידים הבכירים בלשכת היועץ, שאמון על טיפול בתיקים פליליים וגיבוש חקיקה בתחום הפלילי. נזרי נבחר לתפקיד לאחר שוועדת האיתור למילוי משרת המשנה ליועץ המשפטי לממשלה קיימה ראיונות מקיפים עם חמשת המועמדים הסופיים מתוך 14 שהגישו את מועמדותם לתפקיד.

בהחלטת הוועדה, שבראשה עמד היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, נכתב כי "לנזרי ידע רחב הן במשפט הפלילי והן במשפט הציבורי, והבנה עמוקה בדרכי האיזון העדין ביניהם". עוד נכתב כי נזרי "טיפל בנושאים רבים מתחום המשפט הפלילי, ענייני חקיקה שונים, והוא מנוסה מאוד בטיפול בתיקים מורכבים ובעלי רגישות ציבורית".

במהלך דיון בוועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת בחודש שעבר, גילה כי קיבל איומים ממתנחלים בשיחת טלפון לביתו. נזרי אמר באותו דיון כי "בעיניי, רובם המוחלט של מתיישבי יש"ע הם טובים וראויים ותורמים למדינה. אנחנו מטפלים במתיישבים באותו נוהל כמו בשאר אזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully