וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע העיצומים: רופאים משיבא תיגברו את ברזילי

אריאל נוי

11.4.2011 / 15:21

לאות הזדהות עם מצוקת הרפואה בדרום, וכחלק מעיצומי הרופאים, נסעו רופאים משיבא לאשקלון, על מנת לתגבר את ביה"ח ברזילי. "למעשה, על זה אנחנו נאבקים - לא רק על המשכורת", סיפרו

כחלק מעיצומי הרופאים ולאות הזדהות עם המצוקה הרפואית בפריפריה, תיגברו היום (שני) 19 רופאים מקצועיים מבית החולים שיבא בתל השומר את בית החולים ברזילי באשקלון. בין הרופאים נמנו מרדימים, פנימאים, כירורגים, אורטופדים וקרדיולוגים. ד"ר זאב פלדמן, מוועד הרופאים של ביה"ח שיבא, סיפר לוואלה! חדשות כי "היום הרגשנו את התגבור המשמעותי בביה"ח בדרום. היינו מעורבים בטיפול בנפגעי בתאונות דרכים, עשינו ניתוחים, צינתורים ועוד".

פלדמן סיפר עוד כי הרופאים והמטופלים בברזילי היו נרגשים. "היום הרגישו בבית החולים את קיצור זמני ההמתנה, העומס ירד בחדר המיון, למעשה על זה אנחנו נאבקים – לא רק על המשכורת אלא על מצוקת הרפואה המשמעותית בפריפריה".

היום פתחו הרופאים בשבוע השני לשביתתם, לאחר שפגישת נציגי משרד האוצר ונציגי ההסתדרות הרפואית הסתיימה בסוף השבוע ללא כל התקדמות. עם זאת, השבוע לא יצטרפו אל הרופאים עובדי קופות החולים. מההסתדרות הרפואית נמסר כי "לאור חוסר נכונות האוצר לדון במצוקת מערכת הבריאות, אנו נאלצים להמשיך בצעדים הארגוניים. היום נכנס את הרופאים לאסיפות הסברה בכל בתי החולים בארץ להסביר את עמדות ההסתדרות מול עמדות האוצר והמעסיקים". בתום האסיפה שתתקיים היום, תודיע ההסתדרות הרפואית על המשך צעדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully