וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוניברסיטה הפתוחה תצטרף להתאחדות הסטודנטים

11.4.2011 / 9:57

בעקבות האצת המגעים בין יושבי הראש של אגודות הסטודנטים, הוחלט כי 45 אלף הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה יצטרפו בקרוב להתאחדות הסטודנטים. גם הסטודנטים של המכללות הערביות בפנים

45 אלף הסטודנטים הלומדים באוניברסיטה הפתוחה ו-15 אלף הסטודנטים הלומדים במכללות הערביות האקדמיות, צפויים להצטרף בקרוב להתאחדות הסטודנטים הארצית.

באחרונה הואצו המגעים בין און סבר, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה לבין איציק שמולי, יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, בדבר האיחוד וההחלטה מתוכננת להתקבל ברוב קולות על ידי נשיאות התאחדות הסטודנטים בעוד כחודש וחצי. במסגרת המהלך, הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה ייהנו מכל שירותי ההתאחדות, הכוללים גישה מלאה למלגות ושלל הנחות והטבות כלכליות.

שמולי הסביר כי הצטרפות האוניברסיטה הפתוחה עשויה להגדיל את כוחה של התאחדות הסטודנטים הארצית בשני מישורים: הגדלת הכוח הפוליטי מול הגופים הממשלתיים והפיכה לגוף בעל כוח יעיל יותר במישור העסקי. כמו כן, במסגרת המהלך הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה ייהנו מכל שירותי ההתאחדות, הכוללים גישה מלאה למלגות ושלל הנחות והטבות כלכליות.

אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה קמה לפני שנים ספורות ואמונה על ייצוגם של כ-45,000 סטודנטים ברחבי הארץ, נתון ההופך אותה לאגודה הגדולה בישראל ולגורם משמעותי בכל הקשור לנוף הסטודנטיאלי המקומי. הצטרפותה להתאחדות הסטודנטים נדונה לא אחת בשנים האחרונות, אולם מסיבות שונות לא צלחה. שמולי וסבר יצטרכו לגבש כעת את הנוסחה המתאימה לייצוגה היחסי של הפתוחה בהתאחדות הסטודנטים, לאור העובדה שמבחינה כמותית לפחות, מדובר במוסד הסטודנטיאלי הגדול ביותר בישראל.

שמולי הוסיף כי במקביל למהלך הצטרפותה של האוניברסיטה הפתוחה, מתנהלים מגעים מואצים עם חמש מכללות אקדמיות ערביות באזור הצפון שאינן מאוגדות, במטרה לצרפם להתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully