וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעדת יחיד עבור גלעד שליט: "לצאת מהאדישות"

אריאל נוי

11.4.2011 / 9:48

גדי שבתאי, איש עסקים מהצפון, יצא לצעדת מחאה מראש הנקרה, בדרכו לאוהל המחאה של משפחת שליט בי-ם. שבתאי קרא "לשחרר את גלעד מהשבי, את המשפחה מהסבל, ואת החברה מהאדישות"

אבישי גולן

(צילום: אבישי גולן, עריכה: יאיר דניאל)

חיזוק נוסף למחאה לשחרורו של גלעד שליט: איש העסקים הצפוני גדי שבתאי, בן 47 ואב לשלושה, החל בשבת האחרונה בצעדת מחאה בקריאה לשחרורו של החייל החטוף בעזה. בשבת יצא שבתאי מראש הנקרה, צעד 33 קילומטרים, והגיע עד לבית סבו וסבתו של שליט בקריית מוצקין. שבתאי סיפר לוואלה! חדשות כי "מצאתי שם אנשים הרוסים לחלוטין, ראוי להזכיר שמדובר במשפחה שנמצאת בסבל הזה פעם שנייה. הבן יואל, אחיו התאום של נעם, נשבה אף הוא. כעת עוברת המשפחה הזו את אותו הסבל שוב".

היום ימשיך שבתאי בצעידתו, וייצא מטירת הכרמל בצעדה של 22 קילומטרים עד לקיבוץ מעגן מיכאל. מחר ימשיך בצעידתו, ויגיע לאוהל המחאה של משפחת שליט מול מעון ראש הממשלה בירושלים. היום קרא שבתאי לאנשים מכל קצוות הארץ להצטרף אליו לצעדה, והסביר כי "אני קורא לכולם לצאת מהאדישות. יש לשחרר את גלעד שליט מהשבי, את משפחתו מהסבל שהם נמצאים בו, ולשחרר את החברה הישראלית מהאדישות האופפת אותה".

בסוף השבוע נודע כי בכירים לשעבר במערכת הביטחון מתכוונים להכריז על תמיכתם בשחרורו המיידי של שליט, במסגרת עסקת חילופי שבויים. בין הבכירים נמנים שלושה ראשי שב"כ לשעבר – עמי איילון, יעקב פרי וכרמי גילון, ראש המוסד לשעבר, דני יתום, וכן הרמטכ"ל לשעבר, אמנון ליפקין שחק.

גלעד שליט נמצא בשבי החמאס בעזה מזה 1,751 ימים, מאז שנחטף ב-25 ביוני 2006 במהלך מתקפת פתע של חוליית חמאס על מוצב צה"ל בכרם שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully