וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה לעשירים בלבד

יהושוע סובול

11.4.2011 / 7:30

דרישת הרופאים לקבל שכר גבוה יותר מזה של עוזרת בית היא ממש שערורייה. הרופאים רוצים להרוויח יותר? הפתרון הוא פשוט: לחסל את הרפואה הציבורית בישראל ולשלוח את כל הרופאים לשוק הפרטי. שיתחרו כמו רשתות השיווק. שידרשו איזה מחיר שהם רוצים עבור הטיפול שהם נותנים. מי שיוכל לשלם - ישלם. מי שלא יוכל - אללה ירחמו. בדרך זו ישוחרר האוצר מהדרישה המוזרה להעלות את שכר הרופאים מעל לשכר של עובד זר, וכל אזרח יהיה חופשי לממן מכיסו את הרפואה שהוא יכול לשלם עבורה - או למות.

בני האלפיון העליון יוכלו סוף סוף ליהנות מהישגי הרפואה המתקדמים ביותר, ובני העשירונים התחתונים יהיו חופשיים לבלוע אספירין ונורופן כאוות נפשם ובלי הגבלה נגד כל התחלואים שיתקפו אותם. במקרה שהאספירין והנורופן לא יועילו נגד מחלות קשות, יהיו העניים רשאים להעמיד כוסות רוח, להזדקק לשירותי גלבים להקזת דם, ואם כל זה לא יעזור - יוכלו בהחלט לקרוא פרקי תהלים ללא כל תשלום נוסף.

בעוד העשירים ישלמו כסף טוב עבור השר"פ, ייהנו העניים מחופש גמור להסתפק חינם אין כסף ברל"ת - רפואת לחשים ותפילות. אם הרל"ת לא תביא לריפוי החולים העניים, היא תביא בלי ספק בתוך זמן קצר לירידת מספר העניים לאפס. נכון שהתהליך החיובי הזה של הבראת החברה ייצור לזמן מה בעיות עומס יתר בפעילות החברה קדישא, אבל מבחינת הכלכלה החופשית הרבה יותר זול לקבור את האזרח העני מאשר להגיש לו שירותי רפואה מודרנית.

שורה של חוקים מדהימים

הכנסת שלנו סיפקה לנו לאחרונה שורה של חוקים מדהימים במקוריותם. אפשר לסמוך עליה שתוסיף עוד חוק מתקדם לספר החוקים שלנו, שיעניק גושפנקא חוקית לביטול הרפואה הציבורית. בחוק החדש יוגדר העוני כחוסר נאמנות למדינה, ואם אין נאמנות - אין בריאות. השתייכות לחמשת העשירונים התחתונים תיחשב לבגידה חמורה שעונשה מוות, וזה יצדיק שלילת אזרחות שתלווה כמובן בשלילת כל טיפול רפואי מעניים. לפי החוק ייחשב לעני כל אזרח שידו אינה משגת לשלם עבור שירותי הרפואה המופרטת.

הפרטת הרפואה תפתור כמה בעיות נוספות שמטרידות מדי פעם את ממשלות ישראל. עם חיסול העניים יבוטל קו העוני ולא יהיה עוד צורך לבזבז את כספי האוצר על עריכת סטטיסטיקות מייגעות על מימדי העוני, שבין כה וכה אינן משנות דבר במציאות. תוצר לוואי נוסף של הפרטת הרפואה יהיה דילול מספר התלמידים במערכת החינוך, שמחציתם באים ממשפחות עניות. בד בבד, עם זאת, יירד מעצמו גם מספר המורים, שכידוע אינם נמנים עם המאיון העליון, וגם הם יטופלו בלחשים ובתפילות.

כך אפשר יהיה לקצץ את תקציב החינוך עד לחצי, ובכסף שישתחרר אפשר יהיה לממן סוף סוף באופן ממלכתי, מכובד ושקוף את טיסות נשות השרים לליווי בעליהן שיוצאים לחו"ל וייחסכו גם הכספים שמבקר המדינה נזקק להם כעת כדי לחקור את נסיעות רעיות השרים.

בבחירות הבאות תנצח בלי ספק מפלגת "עם בריא" שסיסמתה תהיה "מוות לעניים!". הסיסמה הזו תחזק את אופייה היהודי של המדינה, שהרי במקורותינו כתוב: "עני חשוב כמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully