וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרת שנחטפה תובעת: "המשטרה מתעלמת מבג"ץ"

10.4.2011 / 16:40

למרות שבג"ץ הורה להחזיר לעבודה את השוטרת אירנה גורוחוד שנחטפה על ידי עבריין, נמנעה המשטרה מלעשות כן. כעת תובעת גורוחוד פיצויים מהמשטרה ומהמפכ"ל היוצא דודי כהן

השוטרת לשעבר אירנה גורוחוד, שנחטפה על ידי עציר ופוטרה בעקבות זאת מהמשטרה, הגישה הבוקר (ראשון) תביעת פיצויים בסכום של כ-370 אלף שקל נגד משטרת ישראל, מפכ"ל המשטרה היוצא דודי כהן, וראש אגף משאבי אנוש במשטרה עמיחי שי. גורוחוד הגישה את התביעה לאחר שלא הושבה לעבודתה במשטרה, למרות פסיקת בג"ץ בנושא.

גורוחוד, ששירתה כשוטרת סיור באשדוד, נחטפה לפני כשלוש שנים על ידי העבריין אייל פרץ, לאחר שהתירה את האזיקים שהיו על ידיו. הוא השתלט על נשקה ונמלט מתחנת המשטרה בניידת, כשגורוחוד עימו. פרץ נורה למוות לאחר מרדף, שבמהלכו נפצעה גם גורוחוד. בעקבות החטיפה הוקמה ועדת חקירה פנימית של המשטרה, שהמליצה לפטר את גורוחוד. היא עתרה נגד ההחלטה, ובדצמבר האחרון הורה בג"ץ למשטרה להשיב אותה לשורותיה.

אולם, למרות שעברו ארבעה חודשים מאז, גורוחוד עדין יושבת בבית. "חרף פסק דינו של בג"ץ ובהתעלמות בוטה ממנו כאילו לא ניתן בכלל, עד למועד הגשת תביעה זו ובחלוף זמן מעבר לסביר, לא פעלו הנתבעים כמתחייב מהצו אשר ניתן נגדם ולא השיבו התובעת לעבודה ונראה כי אין בכוונתם לעשות כן גם בעתיד", נכתב בתביעה שהוגשה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, באמצעות עו"ד כרמי בוסתנאי.

גורוחוד דורשת שישיבו אותה לעבודה, וכן תובעת פיצוי אישי בגובה 150 אלף שקל מהמפכ"ל כהן ומשי, שלטענתה מבזים את החלטת בית המשפט. כמו כן, היא דורשת שישולמו לה כ-220 אלף שקל, סכום המורכב ממשכורת, זכויות סוציאליות והפסדי שכר נוספים שאותם לא קיבלה מאז פסק הדין של בג"ץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully