וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסו להשתלט על נכסי אוליגרך רוסי שנעלם

10.4.2011 / 12:09

לביהמ"ש המחוזי בת"א הוגש כתב אישום נגד נסים דגדלטי ואלנה מלר, הנאשמים כי ניסו להשתלט על נכסיו של אלכסיי זכרנקו, לאחר שזה נעלם ועל פי החשד נרצח

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד נסים דגדלטי, בן 53 מהרצליה, אלינה מלר, בת 40 מתל אביב, ואדם נוסף ששמו לא הותר לפרסום, בגין ביצוע עבירות של קשירת קשר לפשע, מרמה בנסיבות מחמירות, זיוף, הלבנת הון ועוד. מדובר בפרשה שבמהלכה קשרו הנאשמים קשר להשתלט על נכסיו של האוליגרך אלכסיי זכרנקו, אזרח רוסי-ישראלי, אשר עקבותיו נעלמו בשנת 2009, ואשר חקירת הרצח בעניינו תלויה ועומדת ברוסיה.

על פי כתב האישום, מכוניתו של זכרנקו נמצאה בפרבר של העיר סנט פטרבורג, והתעורר חשד כי הוא נרצח. לאחר היעלמותו, זייפו הנאשמים ייפוי כוח המתיר לדגדלטי לבצע פעולות שונות בשמו של זכרנקו, נפתחו חשבונות בנק בבעלותו והוקמו חברות שהייתה לנאשמים שליטה עליהם.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצר הנאשמים עד לתום ההליכים. יצויין כי כתב האישום לא כולל מעורבות של הנאשמים בהיעלמותו של זכרנקו ובחשד כי נרצח. השלושה נעצרו לאחר חקירה סמויה שהחלה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידי חוקרי היאחב"ל, בפיקודו של תת ניצב חיים איפרגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully