וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הלבין כחצי מיליון שקלים בסחר בקברים

עידן אבני

10.4.2011 / 12:02

עובד בחברה קדישא נעצר בחשד שבמשך שנים מכר חלקות קברים בבית העלמין בחיפה במחיר מופרז. הוא ושותפו שלשלו לכיסם על פי החשד כחצי מיליון שקלים

שוטרי מפלג ההונאה של מחוז משטרת הצפון עצרו הבוקר (ראשון) עובד בחברה הקדישא הספרדית בחיפה, בחשד כי מכר חלקות קבר ושלשל את הכסף לכיסו. עמו נעצר בעל חנות דגים בעיר, בחשד כי סייע לו להלבין את הכספים.

הפרשה נחשפה לאחר שלחברה קדישא התקבלו המחאות של בן מיעוטים, ששילם עבור חלקות קבר שהחברה סיפקה בחיפה. לאחר שההמחאות חזרו, פנתה החברה למשפחות וגילתה פערים גדולים בין מה שהמשפחות שילמו לבין עלות חלקות הקבר. בחברה פנו למשטרה אשר פתחה בחקירה.

במהלך החקירה התגלה כי אחד העובדים הקשור לנושאי חיוב כספים בחברה מכר חלקות קבר בסכומים המגיעים ל-45,000 שקלים. רק שליש מסכום זה הגיע לידי החברה, ואת השאר הוא לכאורה שלשל לכיסו באמצעות חברו, בעל חנות הדגים.

במפלג ההונאה במשטרה גילו כי מדובר בתרמית שמתנהלת כבר מספר שנים והשניים התחלקו בכחצי מיליון שקלים אותם העלימו. "השניים יובאו בהמשך היום להארכת מעצרם בבית השלום בחיפה. החשוד שומר על זכות השתיקה בחקירה", סיפר לוואלה! חדשות ראש המפלג ההונאה, רפ"ק אהרון גלאור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully