וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר הביתה: ח"כ בן אליעזר ישתחרר היום מביה"ח

10.4.2011 / 2:56

לאחר כחודש במהלכו היה מאושפז בבית החולים אסף הרופא בשל דלקת ריאות ממנה סבל, צפוי ח"כ בנימין בן אליעזר להשתחרר היום לביתו. ח"כ כבל: "חסרונו בלט"

ח"כ בנימין בן אליעזר (עבודה) צפוי להשתחרר היום (ראשון) מבית החולים אסף הרופא שבצריפין, בו היה מאושפז בחודש האחרון בשל דלקת ריאות בה לקה. טרם שחרורו, ימסור בן אליעזר הודעה לתקשורת בנושא, במעמד מנהל ביה"ח, ד"ר בני דוידזון.

ביום שישי האחרון הותר לבן אליעזר לצאת באופן חד פעמי לארוחה עם בני משפחתו, זאת לאחר חודש בו לא עזב את בית החולים. בן אליעזר אף הורדם והונשם מספר פעמים במהלך האשפוז והיה קיים חשש לחייו.

יו"ר סיעת העבודה, ח"כ איתן כבל, אמר בתגובה לשחרור כי הוא "מברך את פואד בברכת השבים. אני מקווה שיהיה חזק ויוכל לתת מעצמו למען התנועה, אבל שיזכור שהבריאות היא מעל הכל. חסרונו בתקופת היעדרותו בלט, משום שגם כך אנחנו קטנים וכל אחד שחסר יש לכך משמעות, בוודאי כשזה פואד".

ח"כ יצחק הרצוג (העבודה) התייחס אף הוא לחזרתו של ח"כ בן אליעזר לביתו ואמר: "עקבתי כמו אלפי בית ישראל בדאגה ובתקווה אחר תהליך האשפוז וההחלמה של פואד. אני שמח וחש תחושת הקלה. מקווה שנראה אותו בקרוב בפעילות מלאה ואנרגטית כפי שהכרנו אותו. אנחנו ומדינת ישראל זקוקים לו יותר מתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully